eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLadowanie akumulatoraRe: Ladowanie akumulatora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Zdzichu" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ladowanie akumulatora
    Date: Mon, 28 Oct 2013 17:01:51 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 137
    Message-ID: <l4m1po$fg7$1@node2.news.atman.pl>
    References: <526d739c$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <n...@4...net>
    <526d8348$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <l4lpiv$76l$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1382976120 15879 46.21.210.209 (28 Oct 2013 16:02:00
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Oct 2013 16:02:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508907
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:31430e8d-f141-4a93-b128-6b5c444ed335@googlegrou
    ps.com...
    >
    > > >> Przeczyściłem też klemy, wszystkie styki w alternatorze,
    >
    > >
    >
    > > >> przelutowałem styki na diodach (tam, gdzie dało się). Akumulator ma
    >
    > >
    >
    > > >> 12,37 V po kilkudziesięciominutowej jeździe.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Bezposrednio po jezdzie ?
    >
    > >
    >
    > > > Malo. Chyba ze byla dluzsza przerwa, albo akumulator byl jeszcze nie w
    >
    > >
    >
    > > > pelni naladowany, albo cos go obciazalo po wylaczeniu silnika ...
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > Aku nowy, problemy z ładowaniem sprawiły, że poprzedni miał 46%
    >
    > >
    >
    > > pojemności, przed zimą postanowiłem wymienić. Ładowany od założenia
    >
    > >
    >
    > > podczas jazdy przez jakieś 35-40 minut.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > >> Pytanie - czy to są już prawidłowe wartości, czy też powinienem
    >
    > >
    >
    > > >> wymienić
    >
    > >
    >
    > > >> też diody w alternatorze?
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Na razie obserwowac.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > Probem polega na tym, że jak już go odebrałem żonie, to gdy oddam,
    >
    > >
    >
    > > trudno będzie znowu wyrwać - a jeszcze nie oddałem ;-) Ale skoro umiem
    >
    > >
    >
    > > już zdemontować i zamontowac alternetor, to nawet w zimie to zrobie, gdy
    >
    > >
    >
    > > się okaże że zdechł. Nie chciałbym tylko, żeby nowy akumulator dostał
    >
    > >
    >
    > > "po dupie" z powodu niedoładowania.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > --
    >
    > >
    >
    > > Yogi(n)
    >
    >
    >
    > Jedź do takiego elektryka co może sprawdzić na zamontowanym alternatorze
    > czy
    >
    > któraś faza nie zdechła. Obstawiam uszkodzenie jednej fazy.
    >
    >
    >
    > Przestań im bzdury pisac tylko wracaj, nikt tak dobrze loda mi nie
    >
    > robił jak ty.
    >
    >
    >
    >
    >
    > Zdzichu

    Cześć Zdzichuj. Już przestałeś zabawiać się z ministrantami?

    Oczywiście że przestałem, oni nie obciągają tak fajnie jak ty.
    Wracaj. Zapłacę nie będę skąpiradło.


    Zdzichu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: