    Subject: Re: Ladowanie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <ri28f5$kra$1$Cav@news.chmurka.net>
    <d...@g...com>
    <ri2fgb$o94$2$Cav@news.chmurka.net>
    <f...@g...com>
    <ri2jh7$s3i$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5...@g...com>
    <ri2mm7$ul6$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f450e13$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri331p$7bs$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4528f2$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri3hf8$fvk$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f454dc6$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri4ssv$grp$2$Cav@news.chmurka.net>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 26 Aug 2020 11:20:52 +0200

    W dniu 2020-08-26 o 07:45, Cavallino pisze:

    > Kolejny nie miał się czego czepić, ale musiał napisać?
    > Przecież powyższa sytuacja nie miała dokładnie nic wspólnego z żadnym
    > elektrykiem - ot przykład z przejazdu spalinówką z przeszłości.

    Ale ja to napisałem w związku bieżącym tematem.
    W sumie częste postoje to trochę ruchu więc niby prozdrowotnie, ale czy
    nie jest tak, że
    ładowarki stoją najczęściej tam gdzie jedzenie jest gorsze?
    Więc jeśli chciałbyś dobrze zjeść, to musiałbyś stawać jeszcze tam gdzie
    prądu nie ma ale jest lepsze karmienie.
    Nie traktuj tego jako czepianie się (jak bym się czepiał,
    to bym napisał, że kupując elektryka zabierasz wodę dzieciom w Afryce
    i skazujesz je na cierpienie)