  • Data: 2020-08-26 11:35:54
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-26 o 07:42, Cavallino pisze:

    > No właśnie.
    > A miało być 1200 km w 10h.
    >
    > Czyli trzeba szybciej, dużo szybciej.

    Nie pasujesz do tego modelu podróżowania.
    Pamiętam z jakiejś dyskusji jeszcze "przedelektrycznej",
    że Ty zawsze wolałeś więcej postojów i nawet 500-600km rozkładałbyś na
    cały dzień
    od atrakcji do atrakcji podczas gdy ja np wolałbym
    pyknąć te kilometry w cztery, pięć godzin z rana i już na miejscu
    znaleźć sobie coś ciekawego i do wieczora tylko odpoczywać.
    Twój model małych dystansów przez cały dzień zmęczyłby mnie okrutnie,
    Ty z kolei nie wysiedzisz w aucie dłużej niż 2-3 godziny i tyle.
    1200-1300 km autostradowo robi się dziennie nawet z korkami spokojnie,
    tyle że faktycznie potrzeba ok 12 godzin z postojami ale nie trzeba tak
    szybko -
    rzadko kiedy 160km/h