-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!p
eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
Subject: Re: Ladowanie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5f365f60$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
<5f3a467a$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
<20200817110913.404793c5@mateusz>
<5f3a522f$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<7ve5e1luwozz$.dlg@myjk.org>
<5f3a8ae2$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
<rhe4mi$4e5$1$horizn@news.chmurka.net>
<rhjqcu$bhn$1$Cav@news.chmurka.net>
<rhjtnk$doa$1$horizn@news.chmurka.net>
<rhk4sp$hu9$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f3e2b6d$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<rhmoh0$2d1$3$Cav@news.chmurka.net>
<5f3f9709$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<rhovne$be4$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f428b4c$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<rhvjr6$3fv$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f4368bd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
<rhvr0e$7bj$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f43740d$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<rhvt3a$8de$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f4393ef$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
<ri04pt$btu$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f439aa6$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<ri06rn$d1o$1$Cav@news.chmurka.net>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Mon, 24 Aug 2020 13:43:55 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.11.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ri06rn$d1o$1$Cav@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 81
Message-ID: <5f43a7fd$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 5.173.225.84
X-Trace: 1598269437 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 519 5.173.225.84:53012
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4899
X-Received-Body-CRC: 1070639411
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683174
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-08-24 o 13:04, Cavallino pisze:
> W dniu 24-08-2020 o 12:47, cef pisze:
> > że jednak nie każdy może się zelektryfikować.
>
> Może, jak chce i go na to stać.
> Ja np. przesiadłem się w tym celu (w ciągu roku) z 4,5 metrowej Kii
> Sportage, do mniejszego o 40 cm Zoe.
> To był właśnie ten kompromis o którym pisałem.
> Mogłem kupić dużo większego Leafa, ale był mniejszą okazją cenową, co by
> oznaczało dłuższy czas zwrotu - więc kompromis byłby inny - cenowy,
> takie coś za coś.
Kompromisy są możliwe jak auta używasz zupełnie rekreacyjnie.
Mój samochód jest zaprzęgnięty w robocie i w domu.
> Ale jak ktoś koniecznie musi jeździć passatem, to albo musi wydać krocie
> na nowego, albo poczekać, bo nie ma praktycznie używanych elektryków w
> tym segmencie.
>
> W segmencie dużych suvów, które obecnie zastąpiły klasę D, również nie.
Zatem poczekam.
>>> W szczególności nie o alternatywach dla klientów typu "pasek w tedeiku".
>>> To musisz sobie uskuteczniać z kimś innym i w innym miejscu, ja się
>>> na dyskusję o tego typu januszowaniu nie piszę.
>>
>> Czyli zagłębiasz się w złośliwości,
>
> Gdzie tu złośliwość?
> To jest właśnie potencjalna klientela na segment D.
Jeszcze długo będzie taka klientela.
>>>> Ale przecież nie będę jeździł dwa razy mniejszym autem.
>>>
>>> 4,5 metrowy Leaf jest dwa razy mniejszy niż 4,6 metrowe auto klasy D?
>>> No to gratuluję kalkulatora....
>>
>> Nie pisałem o dwa razy mniejszym aucie, tylko o jeżdżeniu dwa razy
>> tej samej trasy
>
> No to gratuluję jasności wypowiedzi.
> Sam przeczytaj co napisałeś.
Czytaj czytaj - napisałeś co zobaczyłeś.
Ja dałem możliwość od razu odczytania,
że ma za mały bagażnik.
> A w jakim celu miałbyś jeździć dwa razy?
> Krowa do bagażnika nie wejdzie razem z resztą majdanu?
>
> Bo reszta wymiarów jest bardzo zbliżona, np. do podanego avensisa.....
Samochód do pracy i do domu nie mieści się
w żadnym segmencie EV na dzień dzisiejszy.
Po co wydawać krocie na nowego pasata, skoro
dwu- trzylatka można kupić za mniej niż 100tys?
>>> Bo nie istnieje oferta dla janusza, albo ja jej nie znam?
>>> Może i dobrze, bo szybko by się ładowarki zapchały.
>>
>> Niestety ale wygląda na to, że jak przesiądzie się ta niewielka ilość,
>> której EV będzie pasowało, to nawet jeśli ne skończą się darmowe
>> ładowarki,
>> to kolejki do nich spowodują, że mobilność spadnie do zasięgu
>> naładowanego
>> w momencie startu.
>
> A po benzynę stoisz w aptece, czy jednak rynek dał radę odpowiedzieć na
> zapotrzebowanie?
Zobaczymy jakie będzie zapotrzebowanie.
Na razie mamy taką ofertę, że jest pewnie trochę ponad 10tys
zerejestrowanych elektryków, ale chyba razem z hybrydami, więc rynek
raczej EV będzie zdobywał nakazami.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.20 13:48 J.F.
- 24.08.20 13:58 J.F.
- 24.08.20 13:58 Cavallino
- 24.08.20 14:03 Cavallino
- 24.08.20 14:05 K
- 24.08.20 14:07 Cavallino
- 24.08.20 15:02 J.F.
- 24.08.20 15:18 J.F.
- 24.08.20 16:23 cef
- 24.08.20 18:39 Cavallino
- 24.08.20 18:43 Cavallino
- 24.08.20 18:46 Cavallino
- 24.08.20 19:21 J.F.
- 24.08.20 20:01 cef
- 24.08.20 21:07 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=