-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-193.icpne
t.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ladowanie
Date: Mon, 24 Aug 2020 09:42:05 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rhvr0e$7bj$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <5f365f60$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
<5015485430$20200815001541@squadack.com>
<5f3a156b$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<5f3a467a$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
<20200817110913.404793c5@mateusz>
<5f3a522f$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<7ve5e1luwozz$.dlg@myjk.org>
<5f3a8ae2$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
<rhe4mi$4e5$1$horizn@news.chmurka.net>
<rhjqcu$bhn$1$Cav@news.chmurka.net>
<rhjtnk$doa$1$horizn@news.chmurka.net>
<rhk4sp$hu9$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f3e2b6d$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<rhmoh0$2d1$3$Cav@news.chmurka.net>
<5f3f9709$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<rhovne$be4$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f428b4c$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<rhvjr6$3fv$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f4368bd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: c139-193.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 24 Aug 2020 07:42:06 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c139-193.icpnet.pl:85.221.139.193";
logging-data="7539"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.11.0
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: Avast (VPS 200823-4, 23.08.2020), Outbound message
In-Reply-To: <5f4368bd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683139
[ ukryj nagłówki ]W dniu 24-08-2020 o 09:14, cef pisze:
>>> Co jest elektrycznym równoważnikiem samochodu spalinowego
>>> klasy średniej - jakiś 2-litrowy diesel,
>>
>> A dlaczego klasy średniej akurat?
>> Ja piszę o kompakcie, kolubryny mnie nie interesują z założenia.
>> Producentów też nie, dlatego ich nie robią.
>
> Ciebie nie interesują,
Jak widać po rynku - już mało kogo interesują.
> bo jeździłeś małym i na mały zamieniłeś.
> Ja się pytam z czego muszę zrezygnować, żeby się przesiąść
> na porównywalny wielkością albo ile dopłacić.
Musisz sobie poszukać.
> Dlaczego niby ktoś jeżdżący jakimś kombiakiem passatem, mondeo, C5,
> avensis czy accordem ma się przesiadać
Niech się nie przesiada, tylko januszuje dalej.
>> Klasa D i kombi, to w ogóle przeżytek, została praktycznie zniszczona
>> przez suvy, więc ciężko ją brać do porównań.
>>
>> Duży kompakt o podobnych parametrach to Leaf.
>> Kosztuje (z dopłatą i mniejszą baterią) tyle, ile większość podobnie
>> wyposażonych kompakktów spalinowych.
>
> Czyli kolejny kompromis - brać mniejszego niż mam
A weź sobie większego, tyle że ze mną o nich nie dyskutuj, tylko sobie
poszukaj odpowiedniego.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.20 09:44 K
- 24.08.20 10:02 cef
- 24.08.20 10:02 K
- 24.08.20 10:17 Cavallino
- 24.08.20 10:19 Cavallino
- 24.08.20 10:20 Cavallino
- 24.08.20 10:21 cyklista
- 24.08.20 10:51 T.
- 24.08.20 10:54 T.
- 24.08.20 10:55 T.
- 24.08.20 10:58 T.
- 24.08.20 11:00 Adam
- 24.08.20 11:03 Cavallino
- 24.08.20 11:05 Adam
- 24.08.20 11:06 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=