  • Data: 2020-08-24 07:42:38
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-08-2020 o 18:01, J.F. pisze:

    > a tak "normalnie" ?

    Normalnie jeśli chodzi o jazdę elektrykiem to 350-450.
    Niro czy Koną z większą baterią da się dojechać z Warszawy do Zakopanego
    na raz (były testy).
    Niestety jadać zgodnie z przepisami.
    Jak chcesz szybciej, to musisz się łądować po drodze, więc suma sumarum
    jedzie się dłużej.

    Leaf 64 kW wyjdzie podobnie.