  • Data: 2020-08-24 09:14:05
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-24 o 07:39, Cavallino pisze:

    > A dlaczego klasy średniej akurat?
    > Ja piszę o kompakcie, kolubryny mnie nie interesują z założenia.
    > Producentów też nie, dlatego ich nie robią.

    Ciebie nie interesują, bo jeździłeś małym i na mały zamieniłeś.
    Ja się pytam z czego muszę zrezygnować, żeby się przesiąść
    na porównywalny wielkością albo ile dopłacić.
    Dlaczego niby ktoś jeżdżący jakimś kombiakiem passatem, mondeo, C5,
    avensis czy accordem ma się przesiadać na auto niewiele większe od
    jakiegoś miejskiego toczydła?

    > Klasa D i kombi, to w ogóle przeżytek, została praktycznie zniszczona
    > przez suvy, więc ciężko ją brać do porównań.
    >
    > Duży kompakt o podobnych parametrach to Leaf.
    > Kosztuje (z dopłatą i mniejszą baterią) tyle, ile większość podobnie
    > wyposażonych kompakktów spalinowych.

    Czyli kolejny kompromis - brać mniejszego niż mam i jeszcze z mniejszą
    baterią,
    żeby mieć mniejszy zasięg.
    Chcesz mnie zniechęcić?
    Bo zalet w tym nie widzę, ale zacząłem analizować do czego ewentualnie
    mógłbym
    się przymierzyć. Wizualnie podoba mi się Huyndai Kona Electric -
    parametry zasięgu tez ma niezłe, ale jest znacznie mniejszy i drogi.
    (bagażnik o 30% mniejszy czyli o wiele mniejszy od kombiaka poprzednika i
    może służyć jedynie jako drugie auto do jazd miejskich)