eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLadowanieRe: Ladowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Ladowanie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5f365f60$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <5015485430$20200815001541@squadack.com>
    <5f3a156b$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f3a467a$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f3a49af$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Mon, 17 Aug 2020 11:49:54 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.11.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5f3a49af$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 200816-4, 16.08.2020), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 41
    Message-ID: <5f3a52c2$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.205.140
    X-Trace: 1597657794 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17361 79.191.205.140:58325
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2961
    X-Received-Body-CRC: 2969459867
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682749
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-08-17 o 11:11, Michal Jankowski pisze:
    > W dniu 17.08.2020 o 10:57, T. pisze:
    >> W dniu 2020-08-17 o 07:28, J.F. pisze:
    >>
    >>>
    >>> A owszem, ale w trase nie pojedziesz.
    >>>
    >>> J.
    >>>
    >>
    >> E tam - kupuje się agregat prądotwórczy i wkłada do bagażnika. Według
    >> WLTP zużycie na 100 km to ok. 14 kWh, zatem zakładając przejechanie
    >> tych 100 km w ciągu godziny wystarczy kupić agregat o tej mocy, żeby
    >> ładować z taką wydajnością, z jaką się prąd zużywa.
    >> A można zużyć mniej - ale cwaniaki wszystko wyłączyli, włącznie z
    >> klimą (https://www.facebook.com/autopolska2017/posts/19747
    27869492359)
    >> - nawet nieco powyżej 6 kWh.
    >> Generalnie mocno wydłuży podróż agregat ok. 10 kWh - cena rzędu 5 tys.
    >> zł. Problemem mogą być wymiary - trzeba by dobrać odpowiedni. Sądzę,
    >> że za jakiś czas pojawią się odpowiednio płaskie agregaty, żeby to się
    >> zmieściło do bagażnika. A spaliny wyprowadzać jakąś rurką i już. Tylko
    >> nie wiem, czy w czasie jazdy można ładować elektryka - czy to
    >> fizycznie możliwe. Bo w niektórych autach elektrycznych przy wpiętym
    >> kablu nie da się go uruchomić. Ale pewnie i z tym problemem ludzie
    >> sobie poradzą.
    >> T.
    >
    > Czy są jakieś auta działające na tej zasadzie? Że spalinowy silnik tylko
    > dostarcza prądu?
    >
    > Bo te wszystkie hybrydy z wtyczką mają normalne skrzynie biegów
    > przenoszące napęd z motoru spalinowego na koła bez pośrednictwa
    > elektryki...
    >
    >   MJ

    Lokomotywy "spalinowe" tak działają (poza małymi, dwuosiowymi do
    przetaczania pojedynczych wagonów). Nie ma jak skonstruować sprzęgła do
    takich obciążeń, więc silnik napędza generator, a ten daje prąd do
    silników zawieszonych na osiach.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: