  • 11. Data: 2004-01-15 16:38:50
    Temat: Re: Lacze futuro
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Thu, 15 Jan 2004 09:00:49 +0000 (UTC), Pawel Rutkowski
    <s...@N...rsc.pl> wrote:

    >A mi handlowiec z Futuro tak zachwalal ten ich styk :)))))

    ...bo to był handlowiec mający prowizje od zachwalania :P

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 12. Data: 2004-01-15 17:11:58
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Admin TVK Tel-Ka" <a...@t...wroc.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:slrnc0dcg8.cta.admin@pyro.tvk.wroc.pl...

    > Hmm... AFAIR nagłówki ATM'a pochłanianiają trochę... ale powinieneś
    > uzyskać ok. 1,7 Mbit

    wystarczy poprosic Futuro aby ustawili enkapsulacje na IP:-))
    pozdrawiam

    exit

  • 13. Data: 2004-01-15 19:50:27
    Od: SysRq <s...@N...poczta.onet.pl>

    -->exit<-- napisał(a):

    > wystarczy poprosic Futuro aby ustawili enkapsulacje na IP:-))
    > pozdrawiam

    ta...? i co zrobia to? ;)

  • 14. Data: 2004-01-16 08:40:30
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    SysRq tymi oto słowami opowiedział/a ...swój sen:

    > ta...? i co zrobia to? ;)

    jak dobrze zagadasz to tak.
    exit

  • 15. Data: 2004-01-16 08:53:47
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "-->exit<--" <j...@w...pl> napisał(a):

    > wystarczy poprosic Futuro aby ustawili enkapsulacje na IP:-))
    > pozdrawiam

    Co to jest enkapsulacja IP?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 16. Data: 2004-01-16 10:41:23
    Od: "Adam" <a...@b...net>

    Użytkownik "yab" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > teren krakow
    > okres wakacje 2002 - wakacje 2003
    > lacze Spido (2Mb, cir 512kb)
    > Realne osiagi 1,5Mb download / 1,5 upload -> wiecej

    wyciagnales taki upload ??? jak ???
    ja mialem 4Mbps (pelny cir) i najwiekszy upload jaki kiedykolwiek
    wyciagnalem jak puscilem wszystko jak leci bez QoSa to bylo 210kB/s

    --
    Adam

  • 17. Data: 2004-01-16 11:18:38
    Od: "yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Adam naskrobał na ścianie:

    > wyciagnales taki upload ??? jak ???
    > ja mialem 4Mbps (pelny cir) i najwiekszy upload jaki kiedykolwiek
    > wyciagnalem jak puscilem wszystko jak leci bez QoSa to bylo 210kB/s

    Upload w glownej mierze zalezy od jakosci samego polaczenia radiowego
    (sprawdzone empiryczne).
    Sprawdzane empirycznie, nam zalozyli nowe zestawy i problem jak reka odciol.

    --
    Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,

  • 18. Data: 2004-01-16 11:46:58
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Adam <a...@b...net> wrote:

> [...]
    > ja mialem 4Mbps (pelny cir) i najwiekszy upload jaki kiedykolwiek
    > wyciagnalem jak puscilem wszystko jak leci bez QoSa to bylo 210kB/s

    Że się tak wtrącę, 210kB = 1,68Mb

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 19. Data: 2004-01-16 12:06:58
    Od: "yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec yab naskrobał na ścianie:

> [...]
    > (sprawdzone empiryczne).
    > Sprawdzane empirycznie, nam zalozyli nowe zestawy i problem jak reka

    Bosz jak ja pisze... wszystko przez to ze polazlem spac o 5.

  • 20. Data: 2004-01-16 13:04:01
    Od: "Marcin Swietochowski" <d...@u...pl>

    Pawel Rutkowski wrote:

    > A mi handlowiec z Futuro tak zachwalal ten ich styk :)))))

    Witam

    Ja bym wierzyl w traceroute, mtr a nie handlowca

    Matt's traceroute [v0.54]
    system.xxxxxx.pl Fri Jan 16 14:02:10 2004
    Keys: D - Display mode R - Restart statistics Q - Quit
    Packets Pings
    Hostname %Loss Rcv Snt Last Best Avg
    Worst
    1. xxxx.selinet.pl 0% 75 75 7 7 8
    64
    2. atm-lub-pb1-lub-cr1.devs.futuro.pl 0% 75 75 18 18 19
    38
    3. 194.204.130.249 0% 75 75 197 184 248
    738
    4. do-war-ar10.pio-ar1.tpnet.pl 0% 75 75 193 182 259
    617
    5. dns.tpsa.pl 3% 72 74 197 178 246
    315

    zwroc prosze uwage na lagi jakie sie pojawiaja po wejsciu do tpsa
    w godz. wieczornych jest jeszcze gorzej.
    Ostatnio futuro podlacza glownie osiedlowki, wiec zapomnij
    o wygodnej pracy interaktywnej jak sie laczyz z tepsy...

    Zreszta sam sobie potestuj, tu akurat mozesz sam sprawdzic ich wiarygodnosc.

    --
    Marcin Świętochowski
    Selinet Sp. z o.o.