  • 21. Data: 2004-01-16 15:46:09
    Temat: Re: Lacze futuro
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>

    > Ja bym wierzyl w traceroute, mtr a nie handlowca
    > 3. 194.204.130.249 0% 75 75 197 184 248
    > Zreszta sam sobie potestuj, tu akurat mozesz sam sprawdzic ich wiarygodnosc.

    Ja tez nie uwazam gadki handlowca za wyrocznie - w mojej wypowiedzi byla
    zawarta ironia.
    Natomiast nie mam nawet zamiaru ich testowac bo ogolne warunki jakie mi
    proponowali byly bardzo nie kozystne - chociaz by umowa podpisana na 12m-c
    i brak jakichkolwiek gwarancji jakosci polaczenia poza cirem, ktory defacto
    i tak jest nic nie wart.
    Skoro maja tak idealne lacza itd to dlaczego musza wiazac Klientow na 12 m-c ?

    Futuro odpadlo u mnie w przedbiegach przy wyborze lacza.

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 22. Data: 2004-01-16 17:40:59
    Od: "Marcin Swietochowski" <d...@b...selinet.pl>

    > Ja tez nie uwazam gadki handlowca za wyrocznie - w mojej wypowiedzi byla
    > zawarta ironia.

    w rzeczy samej.
    przytykanie sie bramki z tpsa, to juz ich taka nowa swiecka tradycja

> [...]
    > proponowali byly bardzo nie kozystne - chociaz by umowa podpisana na 12m-c
    > i brak jakichkolwiek gwarancji jakosci polaczenia poza cirem, ktory

    w dodatku zgodnie z umowa jak "podpadniesz"
    moga ci skrecic lacze do poziomu cir
    i mozesz im naswistac :)

    > Skoro maja tak idealne lacza itd to dlaczego musza wiazac Klientow na 12
    m-c ?

    > Futuro odpadlo u mnie w przedbiegach przy wyborze lacza.

    dobrze gadasz...
    osobiscie duzo jeszcze moglbym dodac na ten temat
    ale to poki co na priv :>

    --
    Marcin Swietochowski
    Selinet Sp. z o.o.

  • 23. Data: 2004-01-16 18:36:46
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Marcin Swietochowski" <d...@b...selinet.pl> napisał(a):

    > dobrze gadasz...
    > osobiscie duzo jeszcze moglbym dodac na ten temat

    I tu takze ja sie dolaczam :)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 24. Data: 2004-01-17 01:55:43
    Od: "Adam" <a...@b...net>

    Użytkownik "yab" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Upload w glownej mierze zalezy od jakosci samego polaczenia radiowego
    > (sprawdzone empiryczne).
    > Sprawdzane empirycznie, nam zalozyli nowe zestawy i problem jak reka
    odciol.

    hmmm, moze juz nie bede tak bardzo kopal lezacego ale nadal mnie nurtuje ta
    sprawa
    piszesz ze zalezy od jakosci linku ...
    u mnie widocznosc byla idealna, odleglosc 5km w linii prostej
    zaczynalem od 1mbps od nich i doszedlem do 4
    w _kazdym_ przypadku upload nie przekraczal polowy downloadu .... dziwne

    Adam

  • 25. Data: 2004-01-17 11:42:57
    Od: "Marcin Swietochowski" <d...@b...selinet.pl>

    > I tu takze ja sie dolaczam :)

    to co masz do dodania to wiedza chyba wszyscy w Lublinie
    i nie tylko, ja mam duzo wiecej z ostatnich miesiecy i tygodni.
    No, ale niedlugo futuro to juz nie bedzie moje zmartwienie :))))

    --
    Marcin Swietochowski
    Selinet Sp. z o.o.

  • 26. Data: 2004-01-17 19:49:55
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Sat, 17 Jan 2004 12:42:57 +0100, Marcin Swietochowski
    <d...@b...selinet.pl> wrote:

    > to co masz do dodania to wiedza chyba wszyscy w Lublinie
    > i nie tylko, ja mam duzo wiecej z ostatnich miesiecy i tygodni.
    > No, ale niedlugo futuro to juz nie bedzie moje zmartwienie :))))

    A ja z chęcią bym posłuchał (na priv).

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 27. Data: 2004-01-17 21:14:19
    Od: "Maciej Fita" <m...@g...pl>

    > wyciagnales taki upload ??? jak ???
    > ja mialem 4Mbps (pelny cir) i najwiekszy upload jaki kiedykolwiek
    > wyciagnalem jak puscilem wszystko jak leci bez QoSa to bylo 210kB/s

    Nasza sieć osiedlowa kupiła od nich łącze we wrześniu. Zaczynaliśmy od 256
    kb/s. Teraz mamy wykupione 1mb/s odległość od stacji ok 4 km. I można
    powiedzieć że od tamtej mieliśmy tylko jednego dnia przerwy (2 przerwy
    godzinne). Poza tym drobnym incydentem, w chwili obecnej mamy przepływności
    (upload i download) na poziomie 110 kBajtów (każdy). Uważam że to jest i tak
    dobry. Biorąc pod uwagę technoilogię ATM przez nich wykorzystywaną to jest
    chyba nawet wynik maksymalny albo przynajmniej bardzo zblizony od maksa.
    Dodam również że np. bardzo mi się podobają ich peeringi i łacza
    zagraniczne.
    Za kilka miesięcy (mam nadzieję) zwiękezymy łącze do 1,5 mbs albo nawet do
    2. Wtedy się okaże czy przy wyższych wartościach spada efektywność

    pozdrawiam

    MF