  • 11. Data: 2002-11-04 09:11:26
    Temat: Re: L1cze Telewizji Polskiej - jakie?
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Braniecki" <g...@a...art.pl> napisał:

    > Ale portal (wiadomosci.tvp.pl) powstaje na Placu.

    Może i tam powstaje ale do ludzi dochodzi chyba przez jakieś SDi. ;-)

    > Na niego chyba tez polozyli laske,
    > bo nie dosc ze poziom jest katastrofalny, to jeszcze
    > lacze sprawa wrazenie asynchronicznego 56kb/24kb :)

    No więc właśnie, to jest to! Jakie światło na siebie rzuca PUBLICZNA
    telewizja skoro z trudem otwiera się jej stronę WWW?!
    Z innymi stacjami nie ma problemu: www.tvpuls.pl/ www.polsat.com.pl/
    www.tv4.pl/ www.cyfraplus.com.pl/ z zagranicy www.ard.de/ www.vox.de/
    www.rtl.de/ www.sat1.de/ www.tv4.se/ no i oczywiście www.cnn.com/, którą
    z drugiej półkuli ściągam jakby była na ftpie u mojego providera.
    Co jak co, ale CNN jest najlepszym przykładem radykalnej poprawy
    działania Polpaku. W Y2K mając SDi nie mogłem nawet otworzyć za dnia
    tej witryny a dziś.... pach i już gotowe! :-)

    Największy wstyd dla TVP to to, że www.ntw.ru/ otwiera się SZYBCIEJ a
    przecież Polpakowskie transfery z WNP jeszcze do niedawna były zmorą
    każdego nałogowego ssacza z relis'a, który musiał się telnetować na
    POL34, Ipartners itp.

    --

    Rico - antysocjalizm & kosmopolityzm gwarantowany.
    "Każde państwo jest własnościa kapitału,

  • 12. Data: 2002-11-05 02:02:15
    Temat: Re: Łącze Telewizji Polskiej - jakie?
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Xon" <t...@s...polbox.pl> napisał :

    > Ja rowniez sciagam czesto Wiadomosci od TVP.PL
    > i transfer zawsze jest bardzo niski, chociaz sama strona chodzi
    idealnie.

    Idealnie to pewnie o czwartej, piątej nad ranem. ;-)
    Jeśli zaczynam ściągać wydanie Teleexpresu a ono idzie 228 b/s to chyba
    jakieś nieporozumienie!
    Ja rozumiałbym to, gdyby to była amatorska telewizja kablowa w
    miasteczku 2 tys. mieszkańców, ale TVP?!

    > Pamietam ze kiedys bylo duzo lepiej.

    No ale cóż, szybko przybywa internautów, tpsa ma coraz więcej
    szerokopasmowych klientów a brameczka telewizji jaka była taka nadal
    jest. :-(

    > Trzeba zdaje sie napisac do nich.

    Trzeba, ale do kogo? Jeśli ktoś wie, kim jest dyrektor pionu
    informatyki czy coś w ten deseń, to niech poda i zaczniemy pisać.
    Admin chyba zbyt wiele tu nie może, ma nad sobą dyrektorów, którzy z
    koleji brakiem kasy zastawić się ni jak nie mogą.
    Przecież to WSTYD, żeby publiczna telewizja działała jak ftp postawiony
    na SDi. :-/
    Jak na moje oko, to ewidentnie wina wąskiego wymiennika z Polpakiem.

  • 13. Data: 2002-11-05 07:20:57
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Ryszard Rączkowski" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakieś nieporozumienie!
    > Ja rozumiałbym to, gdyby to była amatorska telewizja kablowa w
    > miasteczku 2 tys. mieszkańców, ale TVP?!

    Owszem Teleexpress, Wiadomosci itd. ida bardzo wolno ale stronka normalnie.

    Poszukam... :)

    o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`°¤o
    Xon

  • 14. Data: 2002-11-06 07:19:27
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > Trzeba, ale do kogo? Jeśli ktoś wie, kim jest dyrektor pionu
    > informatyki czy coś w ten deseń, to niech poda i zaczniemy pisać.

    widze ze masz juz jakies pionowe skrzywienie ale to chyba z powodu pionkow w
    tpsa :)

    Ogolnie to mozna by sie pytac o dział informatyki, bo pytajac o pion mozna
    uslyszec "hy ?". Ja sam sie niezle gubilem w tych pionach.

    Marcin

  • 15. Data: 2002-11-07 00:30:05
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    > Ogolnie to mozna by sie pytac o dział informatyki, bo pytajac o pion mozna
    > uslyszec "hy ?". Ja sam sie niezle gubilem w tych pionach.

    Ja napisalem do jednej z osob odpowiedzialnych za strone, do tego grona
    nalezy pare osob.

    Xon