-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
Date: Tue, 25 Jun 2019 23:14:33 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 120
Message-ID: <qeu2rq$6pu$1@node1.news.atman.pl>
References: <5d11100e$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
<qererv$tuk$1@node2.news.atman.pl>
<5d114532$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1561497274 6974 89.70.94.204 (25 Jun 2019 21:14:34 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Jun 2019 21:14:34 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.7.2
In-Reply-To: <5d114532$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1090748
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-06-24 o 23:48, z pisze:
>> ... tyle tylko, że to "ale" zdarza się we wszystkich sieciach.
>
> A my im na to pozwalamy. ;-)
I to jest właśnie plagą :-D
Tytuł wątku powinien być: dorwijcie frajerów (czyli nas) zachęcających
"Pleja" i innych do takich praktyk.
> Ja już nie wiem co lepsze. Miałem takie sytuacje że Plej w "automacie"
> na siłę próbował jednak łączyć się ze swoimi nadajnikami chociaż inne
> były silniejsze
Też to zaobserwowałem. To akurat normalne. W końcu każdy operator
faworyzuje swoją sieć.
> a przestawienie na sztywno na Plusa nie było na stałe i
> się samo (może przy aktualizacji) przestawiało na "auto"
To już kwestia telefonu. W żadnym tak nie miałem.
> Moja dzisiejsza umowa z Plejem nijak się ma do tego co mówił konsultant
Więc tak jak napisałem: w miarę możliwości zorganizuj sobie doradcę.
> - w umowie nigdzie nie pisze o Tidalu - fakt jest jeszcze 6 załączników
> ogólnych ;-)
Serio? Ja miałem jednoznacznie o tym napisane. Jeszcze za czasów kiedy
Tidal był na 2 lata.
> - rata za nowy telefon jest dołączona do innego numeru niż miała być.
> To może błahostka ale ma znaczenie przy późniejszym przedłużaniu umowy
> bo terminy każdego numeru w Rodzinie są inne.
Wyrównaj je. Od niedawna tak można. Dosłownie z tydzień czy dwa temu tak
zrobiłem. Być może tylko doradcy mają takie możliwości - tego nie wiem.
Spytać warto.
> Miałem Tidala przez 2 lata na cały poprzedni okres umowy gratis.
> Jest tam dużo nowoczesnego badziewia i mimo kilku perełek ilość BRAKÓW
> zwłaszcza w polskich utworach jest POWALAJĄCA.
Tidal, to inna para kaloszy. Kiedyś był mega-badziewny. Teraz mocno
wzięli się do roboty i poprawili się o dwie klasy. Do tego chyba jako
jedyni oferują muzę w w jakości studyjnej. Oczywiście za 100% dopłatą.
> Dźwięk jakiś taki "wyprany" inny niż z normalnych nośników. Nie jestem
> specjalnym melomanem ale wyraźnie brzmi to gorzej albo przynajmniej
> inaczej.
hehehe - niedawno o tym gadałem na grupie motoryzacyjnej w kontekście
różnic w jakości CD vs DVD w moim aucie. Wątek zszedł m.in. na Tidala.
Generalnie - nie uwierzono mi, że różnice w jakości publikowanych
utworów mogą być różne. Ponoć MP3 "żondzi" jako jedyny słuszny format
itd itp. Ale nie ważne - do rzeczy. To co zauważasz to brak polepszaczy
w dźwięku. To akurat jest na plus. Tak powinno być. Dźwięk powinien być
wierny. Jeśli lubisz inaczej, to na swoim sprzęcie powinieneś to
regulować a nie sprzedawać "podregulowane". Jeśli kucharz lubi
przesoloną zupę, to nie znaczy, że wszyscy powinni ją lubić. Ja akurat
jestem melomanem i przy okazji z wykształcenia... powiedzmy -
akustykiem. Sam sobie zaprojektowałem kolumny głośnikowe i salon
odsłuchowy, sam wielokrotnie dokonywałem ich pomiarów i optymalizacji.
Wiele miesięcy pracy. Na bazie tego - gdy puścimy na taki sprzęt ten
niby "wyprany" dźwięk, będzie słychać jakby kapela grała przed Tobą w
realu. Gdy z kolei puścimy typową produkcję, obfitującą w loudness wars
(sprawdź sobie na wiki co to takiego), to dźwięk będzie rzeźnią dla
uszu. Po 3 kawałkach będzie trzeba się wybrać na urlop
rekonwalescencyjny by podreperować słuch. :-D
> Posłuchałem przez miesiąc i rzuciłem to w diabły również z powodu bardzo
> wolnego działania czy to na PC czy androidzie.
Serio??? Używam Tidala tu i tu. Jeśli jest dostępność, słucham w
formacie FLAC, gdzie średnio utwór zajmuje 20MB+. Absolutnie nie mam
nigdzie lagów. Jasne, gdy jadę czasem w 3mieście SKMką, to zdarza się,
że w jakimś miejscu trasy zaczyna rwać, ale to uzasadnione. Na telefonie
apka startuje mi 3s. Przed sekundą poszukałem "bajm" - nawet nie
zauważyłem opóźnienia. Klikam na jakimś utworze - może z pół sekundy
oczekiwania zanim go usłyszę. Na PC podobnie. Nie wiem jaki masz sprzęt
i/lub internet lecz brzmi to jak technologie, które dawno wymarły.
>> się da ogarnąć, tylko lepiej mieć doradcę.
>
> Spamujesz przypadkiem tutaj? ;-)
eeee... że co? Skąd takie przypuszczenie :-D Mówię Ci o swoich
doświadczeniach. Co 2 lata lub częściej zmieniam umowę i zawsze jest
lepiej i taniej. Nie czytam żadnych pism, forów, wzorów umów, nie gadam
z konsultantami na infolinii bo nie mam czasu na to ani ochoty i zawsze
mam korzyść. Wystarczy do tego zaufany koleś, który sam pilnuje moich
terminów i informuje: teraz zrezygnuj z tego, dobierz to bo
zaoszczędzisz miesięcznie tyle i tyle. To jest spam? Jeśli tak, to
poproszę go więcej.
>> ... z tego powodu, że marketing wymyślono? Przecież on bazuje na
>> naszych słabościach, w tym niechęci do czytania tomów umów, nie znania
>> się na prawie lepiej niż prawnicy etc. W Korei Płn. by ich wszystkich
>> rozstrzelano za podobne praktyki. Może tam Twoje miejsce?
>
> Tylko że zmuszanie do sprzedaży wiązanej w XXI wieku w UE która chroni
> konsumentów jak nikt inny ;-)
G... prawda. UE ma to gdzieś. Oni zajmują się tym, że woda nie nawilża,
że ślimak to ryba a marchewka - owoc. Działają globalnie w ramach rynku
UE i mozolnie, powoli toczą wielką kulę jak żuk gnojowy. Głównie gniotą
gigantów jak Apple, którzy próbują nam dokopać. I chwała im za to. A do
takich marketingowych pierdół się nie angażują.
> przynajmniej nie przystoi.
> Ja bym się upierał że to łamanie prawa.
To podkabluj do prokuratury.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.19 23:16 Marek S
- 25.06.19 23:35 J.F.
- 26.06.19 00:08 LordBluzg(R)
- 26.06.19 08:03 z
- 26.06.19 08:05 z
- 26.06.19 14:20 z
- 26.06.19 14:41 Trybun
- 26.06.19 17:31 z
- 26.06.19 17:43 LordBluzg(R)
- 26.06.19 17:49 z
- 26.06.19 19:58 Marek S
- 26.06.19 20:12 Marek S
- 26.06.19 20:27 J.F.
- 26.06.19 22:18 LordBluzg(R)
- 27.06.19 11:11 z
Najnowsze wątki z tej grupy
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
- Nie można pobrać nowego Firefoxa na telefon
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=