eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmLUDZIE uważajcie na PlejaRe: LUDZIE uważajcie na Pleja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Date: Tue, 25 Jun 2019 23:14:33 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 120
    Message-ID: <qeu2rq$6pu$1@node1.news.atman.pl>
    References: <5d11100e$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <qererv$tuk$1@node2.news.atman.pl>
    <5d114532$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1561497274 6974 89.70.94.204 (25 Jun 2019 21:14:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Jun 2019 21:14:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.7.2
    In-Reply-To: <5d114532$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1090748
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-06-24 o 23:48, z pisze:

    >> ... tyle tylko, że to "ale" zdarza się we wszystkich sieciach.
    >
    > A my im na to pozwalamy. ;-)

    I to jest właśnie plagą :-D
    Tytuł wątku powinien być: dorwijcie frajerów (czyli nas) zachęcających
    "Pleja" i innych do takich praktyk.

    > Ja już nie wiem co lepsze. Miałem takie sytuacje że Plej w "automacie"
    > na siłę próbował jednak łączyć się ze swoimi nadajnikami chociaż inne
    > były silniejsze

    Też to zaobserwowałem. To akurat normalne. W końcu każdy operator
    faworyzuje swoją sieć.

    > a przestawienie na sztywno na Plusa nie było na stałe i
    > się samo (może przy aktualizacji) przestawiało na "auto"

    To już kwestia telefonu. W żadnym tak nie miałem.

    > Moja dzisiejsza umowa z Plejem nijak się ma do tego co mówił konsultant

    Więc tak jak napisałem: w miarę możliwości zorganizuj sobie doradcę.

    > - w umowie nigdzie nie pisze o Tidalu - fakt jest jeszcze 6 załączników
    > ogólnych ;-)

    Serio? Ja miałem jednoznacznie o tym napisane. Jeszcze za czasów kiedy
    Tidal był na 2 lata.

    > - rata za nowy telefon jest dołączona do innego numeru niż miała być.
    > To może błahostka ale ma znaczenie przy późniejszym przedłużaniu umowy
    > bo terminy każdego numeru w Rodzinie są inne.

    Wyrównaj je. Od niedawna tak można. Dosłownie z tydzień czy dwa temu tak
    zrobiłem. Być może tylko doradcy mają takie możliwości - tego nie wiem.
    Spytać warto.

    > Miałem Tidala przez 2 lata na cały poprzedni okres umowy gratis.
    > Jest tam dużo nowoczesnego badziewia i mimo kilku perełek ilość BRAKÓW
    > zwłaszcza w polskich utworach jest POWALAJĄCA.

    Tidal, to inna para kaloszy. Kiedyś był mega-badziewny. Teraz mocno
    wzięli się do roboty i poprawili się o dwie klasy. Do tego chyba jako
    jedyni oferują muzę w w jakości studyjnej. Oczywiście za 100% dopłatą.

    > Dźwięk jakiś taki "wyprany" inny niż z normalnych nośników. Nie jestem
    > specjalnym melomanem ale wyraźnie brzmi to gorzej albo przynajmniej
    > inaczej.

    hehehe - niedawno o tym gadałem na grupie motoryzacyjnej w kontekście
    różnic w jakości CD vs DVD w moim aucie. Wątek zszedł m.in. na Tidala.
    Generalnie - nie uwierzono mi, że różnice w jakości publikowanych
    utworów mogą być różne. Ponoć MP3 "żondzi" jako jedyny słuszny format
    itd itp. Ale nie ważne - do rzeczy. To co zauważasz to brak polepszaczy
    w dźwięku. To akurat jest na plus. Tak powinno być. Dźwięk powinien być
    wierny. Jeśli lubisz inaczej, to na swoim sprzęcie powinieneś to
    regulować a nie sprzedawać "podregulowane". Jeśli kucharz lubi
    przesoloną zupę, to nie znaczy, że wszyscy powinni ją lubić. Ja akurat
    jestem melomanem i przy okazji z wykształcenia... powiedzmy -
    akustykiem. Sam sobie zaprojektowałem kolumny głośnikowe i salon
    odsłuchowy, sam wielokrotnie dokonywałem ich pomiarów i optymalizacji.
    Wiele miesięcy pracy. Na bazie tego - gdy puścimy na taki sprzęt ten
    niby "wyprany" dźwięk, będzie słychać jakby kapela grała przed Tobą w
    realu. Gdy z kolei puścimy typową produkcję, obfitującą w loudness wars
    (sprawdź sobie na wiki co to takiego), to dźwięk będzie rzeźnią dla
    uszu. Po 3 kawałkach będzie trzeba się wybrać na urlop
    rekonwalescencyjny by podreperować słuch. :-D

    > Posłuchałem przez miesiąc i rzuciłem to w diabły również z powodu bardzo
    > wolnego działania czy to na PC czy androidzie.

    Serio??? Używam Tidala tu i tu. Jeśli jest dostępność, słucham w
    formacie FLAC, gdzie średnio utwór zajmuje 20MB+. Absolutnie nie mam
    nigdzie lagów. Jasne, gdy jadę czasem w 3mieście SKMką, to zdarza się,
    że w jakimś miejscu trasy zaczyna rwać, ale to uzasadnione. Na telefonie
    apka startuje mi 3s. Przed sekundą poszukałem "bajm" - nawet nie
    zauważyłem opóźnienia. Klikam na jakimś utworze - może z pół sekundy
    oczekiwania zanim go usłyszę. Na PC podobnie. Nie wiem jaki masz sprzęt
    i/lub internet lecz brzmi to jak technologie, które dawno wymarły.

    >> się da ogarnąć, tylko lepiej mieć doradcę.
    >
    > Spamujesz przypadkiem tutaj? ;-)


    eeee... że co? Skąd takie przypuszczenie :-D Mówię Ci o swoich
    doświadczeniach. Co 2 lata lub częściej zmieniam umowę i zawsze jest
    lepiej i taniej. Nie czytam żadnych pism, forów, wzorów umów, nie gadam
    z konsultantami na infolinii bo nie mam czasu na to ani ochoty i zawsze
    mam korzyść. Wystarczy do tego zaufany koleś, który sam pilnuje moich
    terminów i informuje: teraz zrezygnuj z tego, dobierz to bo
    zaoszczędzisz miesięcznie tyle i tyle. To jest spam? Jeśli tak, to
    poproszę go więcej.


    >> ... z tego powodu, że marketing wymyślono? Przecież on bazuje na
    >> naszych słabościach, w tym niechęci do czytania tomów umów, nie znania
    >> się na prawie lepiej niż prawnicy etc. W Korei Płn. by ich wszystkich
    >> rozstrzelano za podobne praktyki. Może tam Twoje miejsce?
    >
    > Tylko że zmuszanie do sprzedaży wiązanej w XXI wieku w UE która chroni
    > konsumentów jak nikt inny ;-)

    G... prawda. UE ma to gdzieś. Oni zajmują się tym, że woda nie nawilża,
    że ślimak to ryba a marchewka - owoc. Działają globalnie w ramach rynku
    UE i mozolnie, powoli toczą wielką kulę jak żuk gnojowy. Głównie gniotą
    gigantów jak Apple, którzy próbują nam dokopać. I chwała im za to. A do
    takich marketingowych pierdół się nie angażują.

    > przynajmniej nie przystoi.
    > Ja bym się upierał że to łamanie prawa.

    To podkabluj do prokuratury.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: