  • 1. Data: 2015-02-10 08:01:11
    Temat: LTE bez limitu w Play za 30zł?
    Od: o...@g...com

    Czy dobrze rozumuję?
    Kupuję abo Play Unlimited za 9,99 a do tego w styczniu ogłoszony (ale bez wielkiego
    rozgłosu)pakiet bez limitu LTE za 20zł

    http://www.blogplay.pl/2015/01/nowe-pakiety-internet
    owe/

    Ryzyko tyko takie że pakiety mogą wycofać w każdym momencie?

  • 2. Data: 2015-02-10 10:22:30
    Temat: Re: LTE bez limitu w Play za 30zł?
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 9 Feb 2015 23:01:11 -0800 (PST), o...@g...com wrote:

> [...]
    towe/

    >Ryzyko tyko takie że pakiety mogą wycofać w każdym momencie?

    Pewnie by przeszło ale weź pod uwagę że nie wszędzie zasięg lte jest
    dostępny, choć w play obejmuje z tego co pamiętam ponad 70%
    populacji, ale wystaczy że telefon zgubi lte, skorzystasz z netu i
    wtedy idzie z pakietu, a jak nie masz pakietu to tam bezpieczny
    internet jest , nabija do 30zł max i się lejek włącza.
    Dla mnie żadna rewelacja. Oferta darmowego lte według mnie nie bardzo
    nadaje się do telefonu.
    Najlepsza opcja to karta na stałe w modemie i ustawienie na sztywno
    lte, wtedy to ma sens bo nie ponosi się dodatkowych opłat poza abo.
    Swoją drogą w rbm na kartę jest ta promocja za darmo, tylko 30 zł musi
    być na koncie.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-02-10 11:20:46
    Od: o...@g...com

    W dniu wtorek, 10 lutego 2015 10:22:31 UTC+1 użytkownik dizel napisał:

> [...]
    > lte, wtedy to ma sens bo nie ponosi się dodatkowych opłat poza abo.
    > Swoją drogą w rbm na kartę jest ta promocja za darmo, tylko 30 zł musi

    Kwestię zasięgu mam sprawdzoną
    Kwestię ustawienia modemu na stałe LTE też
    Ja nie chcę używać w telefonie tylko w modemie z routerem
    RBM w kazdym momencie może być zakończone

    Jakieś inne "wady"?
    Następna cenowo oferta to prepaid za 45/mies bez limitu

  • 4. Data: 2015-02-10 11:54:28
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 10 Feb 2015 02:20:46 -0800 (PST), o...@g...com wrote:

    >Kwestię zasięgu mam sprawdzoną
    >Kwestię ustawienia modemu na stałe LTE też
    >Ja nie chcę używać w telefonie tylko w modemie z routerem
    >RBM w kazdym momencie może być zakończone

    To też może być odowłane w każdej chwili bo to jest zwyły pakiet i nie
    jest on obligatoryjny w tej taryfie. Można z niego skorzystać bądź
    nie.

    >Jakieś inne "wady"?

    Z regualminu wynika że wszystko ok.
    Jednak biorąc abo pod tym kątem sprawdził bym przez parę dni ten
    internet jak działa w danej lokalizacji bo to jest net mobilny, a ten
    jak wiadomo ma swoje ograniczenia.

    >Następna cenowo oferta to prepaid za 45/mies bez limitu

    Tak

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-02-10 19:06:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    Wyjaśnijcie jak to działa, albo dajcie prosze linka do promocji,
    informacji...

    > Jakieś inne "wady"?
    > Następna cenowo oferta to prepaid za 45/mies bez limitu
    Kto inny "daje" internet gsm bez limitu? Czy ten net jest rzeczywiście
    bez limitu czy jakieś 25 giga i lejek?
    ToMasz

  • 6. Data: 2015-02-10 19:16:52
    Od: o...@g...com

    W dniu wtorek, 10 lutego 2015 19:06:39 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > witam
    > Wyjaśnijcie jak to działa, albo dajcie prosze linka do promocji,
    > informacji...

    TU:
    http://www.redbullmobile.pl/oferta/na-karte/promocje
    -na-karte/szybki-internet-lte/

    > Kto inny "daje" internet gsm bez limitu? Czy ten net jest rzeczywiście
    > bez limitu czy jakieś 25 giga i lejek?
    > ToMasz

    Każdy operator daje teoretycznie bez limitu, ale inaczej sobie to definiuje
    Jak przekroczysz chyba 100GB to się zaczynają lejki