    From: Piotr Rezmer <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: LTE a IP
    Date: Fri, 14 Nov 2014 20:40:44 +0100

    W dniu 2014-11-14 o 20:33, ...:::WISKOLER:::... pisze:

    > To troche nie do końca spełnia moje warunki, mam skonfigurowac program na
    > dwóch komputerach, serwer ma podobno stac na komputerze z netem od LTE,
    > drugi to jeszcze nie mam pojęcia. Wedle mojej wiedzy by logować się z tego
    > programu do serwera na zdalnym kompie potrzebne bedzie zestawienie
    > połączenia VPn i dopiero zdalna praca na nim. Dlatego moje pytanie jak to
    > wygląda przy uzyskiwaniu adresu IP w LTE, nie miałem do tej pory tego cuda
    > w rekach i nawet nie wiem jak modem wygląda, a co dopiero mówić o
    > jajiejkolwiek konfiguracji czy np. przekierowaniu portów i tworzeniu VPN.

    W polkomtelu, z którego między innymi korzysta Play dostajesz IP
    publiczne ale niestety nie routowalne. Zatem nie ma innej drogi jak
    nawiązanie połączenia od sieci podłączonej przez LTE (węzeł A) do innego
    koncentratora. Masz następujące opcje:

    1.Tunel VPN zestawiany z A do innego koncentratora do którego masz pełen
    dostęp (np. do firmy, albo do logmein (aka hamachi)

    2. Rozwiązania typu Remote Desktop (np. Teamviewer Host)

    --
    pozdrawiam
    Piotr