  • Data: 2014-12-01 23:40:23
    Temat: Re: LTE Solorza
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "masti" m5ii8h$j9n$...@d...me

    > pingi zależą od infrastruktury sieciowej i ilości urządzeń po drodze.

    Oczywiście miałem na myśli opóźnienia powstające na drodze klient<-->BTS.
    Pisząc o wygodzie danego połączenia (lotniczego czy internetowego) mam na
    myśli wygodę tego właśnie połączenia, nie zaś wygodę dróg prowadzących do
    tego połączenia. Natomiast masti chyba kombinuje jakoś tak:

    -- co z tego, że w tym samolocie nie trzęsie, skoro
    trzęsie na drodze gruntowej biegnącej wokoło lotniska

    Opóźnienia w satelitarnej łączności są makabryczne, w WiFi niemal żadne,
    po drutach ethernetowych jeszcze mniejsze... Natomiast 1G/2G/3G/3.5G/4G
    dają różne opóźnienia, z tym, że już 2G słabo nadaje się do VoIPa, zaś
    pełne 4G (LTE) daje chyba 10 ms w jedną stronę, HSPA+ daje 50 ms, zaś
    HSPA daje 100 ms... Pomiędzy HSPA (czyli HSPDA i HSPUA) a LTE jest
    przepaść ogromna na rząd wielkości. EDGE to już zupełna katastrofa.

    Gdyby masti używał różnych G (czy różnych połączeń netowych
    w ogóle) nie kwestionowałby tego, co napisałem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'