  • Data: 2011-10-19 06:36:19
    Temat: Re: LR - zmiana sortowania miniatur - pytanko.
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Okt., 08:16, "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    wrote:
    > Witam.
    >
    >     Znacie może jakiś sposób na zmianę porządku sortowania miniatur
    > (tych na dole) podczas obróbki zdjęć (dział "Develop") - bez ciągłego
    > wracania do działu "Library"?
    >     (tam jest to łatwo dostępne, a podczas "Develop" - jakoś nie widzę).
    >
    >     LR zbudowany jest na dziwnej logice i teraz sam już nie wiem, czy to
    > ja czegoś nie dostrzegam, czy to raczej autorzy coś skiepścili (np. z
    > drobnych, lecz upierdliwych braków: nie widzę możliwości opisywania
    > wirtualnych kopii - potem człowiek już nie pamięta, po co zostały
> [...]

    uzywam LTR tylko jesli musze - fatalna ergonomia wrecz wolajaca o
    pomste do nieba.
    to co w ínnych obrabiarkach jest natychmiast tutaj trzeba dlugo sie
    naszukac.
    uzywam wowczas jesli nie znajduje profilu korygujacego wady obiektywu
    w dpp.
    O zgrozo - canon podaje profile do obiektywow nowych majacych
    niewielki wady , natomiast nie podaje profili do szeregu wlasnych
    obiektywow starszych z duzymi wadami ( ww , fisheye) . Mozna je
    znalezc w ltr.
    Jakosc obrazu wcale nie jest lepsza niz w obrobce dpp , i wcale nie
    lepsza niz po obrobce w PS ,( nawet tym malym ) a mozliwosci retuszu ,
    obrobki sa praktycznie zadne , w kazdym razie niewielkie i
    prymitywnymi narzedziami.

    Niestety nie pomoge - dawno doszedlem do wniosku , ze szkoda tracic
    czasu na ten program ( chyba ze musze mocno odszumic , co zdaza mi sie
    b rzadko)