  • Data: 2013-04-29 13:46:34
    Temat: Re: LPG zdrożeje
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 29 Apr 2013 10:55:48 +0200, Pawel O'Pajak

    > znacznie wieksze roznice. I fajnie,

    > tylko jak znam zycie, to najpierw bedzie 4 gr,
    > potem zrobi sie 40, a potem 40gr... taniej niz bezyna.

    To ty jasnowidziałeś że benzyna będzie po 7 zł już rok temu, a dzisiaj po
    10 zł? Może zmień profesję razem ze swoimi koleżkami od czarnowidzenia, bo
    w tej ci zupełnie nie idzie.

    > Jak doczytales do konca, to tam bylo, ze gromadzic zapasy bedzie 1
    > firma. Jak znam zycie i obecne wladze, to albo lapowa juz poszla, albo
    > "dywidenda" pojdzie gdzie trzeba. Dokladnie tak bylo ze smieciami:
    > placilismy 12 zl/os, teraz bedzie 27.

    Ja tam płacę mniej, więc pretensje zgłaszaj do swojej... "spółdzielni".

    > Lemingi lyknely podwyzke podatku

    Co ty się tak ciągle przezywasz...

    --
    Pozdor Myjk