    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: LPG szarpie na ciepłym
    Date: Sat, 4 Feb 2017 08:07:43 +0100
    <o6anmb$f4c$1@node1.news.atman.pl> <o6antr$fa3$1@node1.news.atman.pl>
    <58905182$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6upb4$8ee$1@node2.news.atman.pl>
    <5893098f$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6vv0l$d8q$1@node2.news.atman.pl>
    <5894bcf5$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2017-02-03 o 18:25, Trybun pisze:

    > Nie prawda, to tylko zaklinanie rzeczywistości że jak dobrze to musi być
    > drogo. Byłem niedawno z zapieczona świecą żarową w serwisie Boscha. Nie
    > powiedzieli konkretnie ale zastrzegli że cena usługi może wynieść i
    > 8000zł. Zajrzałem do konkurencji - niewielki warsztat, tu także nie
    > podano konkretnych kosztów ale dostałem zapewnienie że gdyby coś nie
    > poszło i potrzebny był demontaż głowicy to cena nie przekroczy 3tysiaków.

    Ok 8 kzł to przesada ale jakby się okazało że poza zdjeciem głowicy są
    jeszcze problemy np z wyjęciem wtrysków to nie wiem czy taka przesada.

    Owszem to że jest drogo nie jest wyznacznikiem, że jest dobrze ale tanio
    nie będzie dobrze na pewno. Jeszcze raz podkreślę ktoś kto robi dobrze
    nie będzie robił tanio bo to nie ma dla niego najmniejszego sensu. Ktoś
    kto nie ma roboty będzie przyciągać cenami, a skoro nie ma roboty to
    znaczy że coś z jego usługami jest nie do końca OK.

    Lewis