  • 1. Data: 2011-05-05 16:29:08
    Temat: LPG - pytanie o reduktor 2.0
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Jest gdzieś jakieś dobre forum gazowników?

    Konkretnie - muszę się spytać o wydajny reduktor do 2.0.

  • 2. Data: 2011-05-05 16:39:08
    Temat: Re: LPG - pytanie o reduktor 2.0
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    http://forum.ac-sa.eu/ albo kącik gaziarzy na autokacik.pl.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-05-05 17:42:19
    Od: amos <g...@g...com>

    http://lpg-forum.pl/
    --
    amos

  • 4. Data: 2011-05-05 18:21:52
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Użytkownik wrote:
    > Jest gdzieś jakieś dobre forum gazowników?
    >
    > Konkretnie - muszę się spytać o wydajny reduktor do 2.0.

    gazeo.pl , elektroda.pl nawet tu mozesz zapytac, ktos moze ma i poleci :)

  • 5. Data: 2011-05-06 10:59:24
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > Jest gdzieś jakieś dobre forum gazowników?
    >
    > Konkretnie - muszę się spytać o wydajny reduktor do 2.0.

    jak znajdziesz, to sie podziel, tym czego sie dowiedziales - tu lub na prv.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 6. Data: 2011-05-09 22:37:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 6 May 2011 10:59:24 +0200, Bartek napisał(a):

    > jak znajdziesz, to sie podziel, tym czego sie dowiedziales - tu lub na prv.

    Landi Gas LE90 na przykład.

    --

  • 7. Data: 2011-05-12 15:36:15

    Mon, 9 May 2011 22:37:39 +0200, w <c1.01.3QSwWR$0Lr@mike.oldfield.org.pl>, Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(-a):

    > Landi Gas LE90 na przykład.

    Too late... dostałem ZETA N. Ciekawe -- na forach piszą do 150KM, producent
    podaje do 140kW (190KM)...