  • Data: 2013-05-14 21:49:15
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com> napisał w wiadomości
    news:kmu480$snp$1@mx1.internetia.pl...

    > Większe prawdopodobieństwo że panowie Ziutek i Kazio zaczną
    > samodzielnie i "fachowo" naprawiać instalacje LPG.

    Jeszcze większe jest prawdopodobieństwo, że kolesie, którzy kradli
    benzynę będą ją tankowali do samochodu lub przelewali z pojemników do
    kanistrów w garażu lub też, że będą samodzielnie grzebać przy
    instalacjach benzynowych.

    Opary benzyny mogą wybuchnąć od najmniejszej nawet iskry, spowodowanej
    ładunkiem elektrostatycznym zgromadzonym na poliestrowych dresach.

    Ziutków i Kaziów, którzy samodzielnie naprawiają instalacje LPG jest
    znacznie mniej niż "dresików", którzy kombinują przy swoich bryczkach,
    zwłaszcza przy starych i zajeżdżonych BMW.