eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLPG jednak niebezpieczneRe: LPG jednak niebezpieczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Subject: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Date: Sun, 12 May 2013 19:01:51 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <kmoiff$t6k$1@mx1.internetia.pl>
    References: <518ecd46$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmnspc$b81$2@news.dialog.net.pl> <kmnu1i$vg6$1@node2.news.atman.pl>
    <kmnvf1$chr$1@news.dialog.net.pl> <kmo12n$36f$1@node2.news.atman.pl>
    <kmo573$eu9$1@news.dialog.net.pl> <kmo7nr$9if$1@node2.news.atman.pl>
    <kmo99c$gpn$1@news.dialog.net.pl> <kmoapr$4rt$1@mx1.internetia.pl>
    <kmoasa$hjv$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.197.12
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1368378671 29908 83.238.197.12 (12 May 2013 17:11:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 12 May 2013 17:11:11 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <kmoasa$hjv$1@news.dialog.net.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686 on x86_64; rv:10.0.11) Gecko/20121123
    Icedove/10.0.11
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491799 pl.pregierz:2069762
    [ ukryj nagłówki ]

    On 12.05.2013 17:01, the_foe wrote:
    > W dniu 2013-05-12 16:50, Michoo pisze:
    >> Obawiam się, że pewnych granic się nie przeskoczy - musiałbyś mieć
    >> specjalistyczne "składy" energii na stacjach ładowania bo inaczej sieć
    >> energetyczna tego i tak nie uciągnie.
    >
    > he? mógłbyś to rozwinąć, nie wiem o czym mówisz

    Jeżeli rzeczywiście chcesz ładować w "kilka sekund" to np dla miejskiego
    pojazdu o zasięgu 100km - powiedzmy 15kWh energii i czasie ładowania 30
    sekund masz wymaganą moc 1.8MW/ samochód. Sieć energetyczna kiepsko
    sobie poradzi z takim obciążeniem podłączanym "impulsowo".

    >>
    >>
    >>> cena cieklego azotu w produkcji to ok 5 centów z litr. No i jest
    >>> bezpieczny wiec nie widze problemów z dolewkami.
    >>
    >> Dopóki ci nie wcieknie do kabiny (nawet nie poczujesz, tylko stracisz
    >> przytomność) albo nie spowoduje odmrożeń...
    >
    > jak to nie jest kabina cisnieniowa to azot jest zupelnie obojetny dla
    > organizmu. By uspic człowieka trzeba by mu zaaplikować azot o cisnieniu
    > rzedu 10 atm.

    Nie mówię o narkozie azotowej (co chyba oczywiste - powietrze ma ~80%) a
    o wypieraniu tlenu - normalnie masz ~21%, jak spadnie poniżej (?) ~12%
    to tracisz przytomność, wcześniej masz już znacznie opóźnione odruchy i
    refleks a nie czujesz tego, bo uczucie "duszenia się" zależy od ilości
    C02 a nie O2.

    > Zagrozenia odmrozeniami nawet nie skomentuje....

    Dlaczego? W razie wypadku masz dodatkowe ryzyko.

    --
    Pozdrawiam
    Michoo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: