-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: Michoo <m...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
Subject: Re: LPG jednak niebezpieczne
Date: Sun, 12 May 2013 19:01:51 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 38
Message-ID: <kmoiff$t6k$1@mx1.internetia.pl>
References: <518ecd46$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
<kmnspc$b81$2@news.dialog.net.pl> <kmnu1i$vg6$1@node2.news.atman.pl>
<kmnvf1$chr$1@news.dialog.net.pl> <kmo12n$36f$1@node2.news.atman.pl>
<kmo573$eu9$1@news.dialog.net.pl> <kmo7nr$9if$1@node2.news.atman.pl>
<kmo99c$gpn$1@news.dialog.net.pl> <kmoapr$4rt$1@mx1.internetia.pl>
<kmoasa$hjv$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.238.197.12
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1368378671 29908 83.238.197.12 (12 May 2013 17:11:11 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 12 May 2013 17:11:11 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <kmoasa$hjv$1@news.dialog.net.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686 on x86_64; rv:10.0.11) Gecko/20121123
Icedove/10.0.11
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491799 pl.pregierz:2069762
[ ukryj nagłówki ]On 12.05.2013 17:01, the_foe wrote:
> W dniu 2013-05-12 16:50, Michoo pisze:
>> Obawiam się, że pewnych granic się nie przeskoczy - musiałbyś mieć
>> specjalistyczne "składy" energii na stacjach ładowania bo inaczej sieć
>> energetyczna tego i tak nie uciągnie.
>
> he? mógłbyś to rozwinąć, nie wiem o czym mówisz
Jeżeli rzeczywiście chcesz ładować w "kilka sekund" to np dla miejskiego
pojazdu o zasięgu 100km - powiedzmy 15kWh energii i czasie ładowania 30
sekund masz wymaganą moc 1.8MW/ samochód. Sieć energetyczna kiepsko
sobie poradzi z takim obciążeniem podłączanym "impulsowo".
>>
>>
>>> cena cieklego azotu w produkcji to ok 5 centów z litr. No i jest
>>> bezpieczny wiec nie widze problemów z dolewkami.
>>
>> Dopóki ci nie wcieknie do kabiny (nawet nie poczujesz, tylko stracisz
>> przytomność) albo nie spowoduje odmrożeń...
>
> jak to nie jest kabina cisnieniowa to azot jest zupelnie obojetny dla
> organizmu. By uspic człowieka trzeba by mu zaaplikować azot o cisnieniu
> rzedu 10 atm.
Nie mówię o narkozie azotowej (co chyba oczywiste - powietrze ma ~80%) a
o wypieraniu tlenu - normalnie masz ~21%, jak spadnie poniżej (?) ~12%
to tracisz przytomność, wcześniej masz już znacznie opóźnione odruchy i
refleks a nie czujesz tego, bo uczucie "duszenia się" zależy od ilości
C02 a nie O2.
> Zagrozenia odmrozeniami nawet nie skomentuje....
Dlaczego? W razie wypadku masz dodatkowe ryzyko.
--
Pozdrawiam
Michoo
Następne wpisy z tego wątku
- 12.05.13 19:10 Michoo
- 12.05.13 19:13 Michoo
- 12.05.13 19:24 ALEX Alpha MR
- 12.05.13 19:29 bartekltg
- 12.05.13 19:00 Bartosz Feński aka fEnIo
- 12.05.13 19:52 tá´Ź
- 12.05.13 19:53 tá´Ź
- 12.05.13 20:31 tá´Ź
- 12.05.13 20:31 tá´Ź
- 12.05.13 20:40 J.F.
- 12.05.13 20:54 Michoo
- 12.05.13 20:56 Michoo
- 12.05.13 21:07 uzytkownik
- 12.05.13 21:22 uzytkownik
- 12.05.13 22:13 TW Dziobak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=