  • Data: 2011-10-03 17:58:07
    Temat: Re: LPG- cena
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taa, to kup mocnego benzyniaka w salonie. Cały ten downsizing, wciskanie
    > turbosprężarek i kompresorów (bądź ich kombinacji).
    Jak na miejskie toczydło 101/106KM :-) to dużo, to mam od 3,5 roku Clio
    III 1,2 TCE i odpukać nic się nie dzieje ale dbam o auto - przeglądy,
    olej turbina.
    > Silniczki "do miasta", poniżej 1,5L pojemności, mające po 120-150KM i
    > użytkownicy niedojrzali technicznie do użytkowania takowych.
    Gdybym miał kupić kolejne auto to również by to było coś w stylu TCE.
    Małe opłaty, dynamika, stosunkowo małe spalanie (max w zimie przy dużych
    mrozach, na małych odległościach po GOPie wyszło 8,6) w trasie około 5,6
    a nie jeżdżę jak kapelusz. Zapytaj kolegów co byli rok temu na zlocie -
    zapakowanym autem nie miałem problemu z wyprzedzaniem po górach czy
    szybką jazdą tam gdzie 1,9TDI w octavii zostawało w tyle :-)
    Na koniec dodam, że kolega co miał bore 1,9 TDI kupił niecały rok temu
    nowiutkiego seata exeo - tylko nie pamiętam czy 1,9 czy 2,0 TDI i ma
    same problemy z tym autem nie wspomne o FAPie :-(
    Niech każdy jeździ czym chce - ja nie lubię diesli i raczej zdania nie
    zmienię :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde