-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?
Date: Tue, 18 May 2010 10:48:00 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 25
Message-ID: <hstk81$g4u$1@news.onet.pl>
References: <hstj9v$55a$3@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274172481 16542 213.17.193.243 (18 May 2010 08:48:01 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 18 May 2010 08:48:01 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2281217
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hstj9v$55a$3@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> jak w temacie do wyboru:
> Landi Renzo Omegas koszt 3600 zł
> Stag 4 koszt 3100 zł
> BRC P&D (plug and drive czy jakoś tak) - koszt 2800 zł
> pacjent to Opel Zafira 1.8, co byście wybrali?
> Pozdrawiam,
> Grzegorz
NIedawno się naczytałem sporo na temat instalacji i polecana jest Omegas i
Stag 300 plus. Dla siebie wolałbym Staga bo ma wszystko dostepne na stronie
czyli dobrą instrukcje regulacji, program który tez jest po polsku i nie
trzeba go crackować, do tego interfejs oryginalny tez nie jest drogi. Dla
mnie to ważne bo wiem że sporo gazowników leci na ilość i w ten sposób
klient zostaje sam z problemem a dzięki temu przy odrobinie chęci i wiedzy
można sobie poradzić samemu. Zauważ że regulację w trakcie jazdy lub na
hamowni robi mało który gazownik a tak w zasadzie to właśnie tak powinna
wyglądac prawidłowa regulacja. Mając Staga zrobisz to sam (uwaga na utrate
gwarancji ale nieraz nie ma innego wyjścia). Oczywiście sterownik to nie
wszystko. Z tańszych komponentów to polecane sa listwy wtryskowe Matrix lub
wtryskiwacze MagicJet, do tego reduktor ZavoliZeta coś tam
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=