-
1. Data: 2010-05-18 10:31:57
Temat: [LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?
Od: "G.K." <g...@g...pl>
Witam,
jak w temacie do wyboru:
Landi Renzo Omegas koszt 3600 zł
Stag 4 koszt 3100 zł
BRC P&D (plug and drive czy jakoś tak) - koszt 2800 zł
pacjent to Opel Zafira 1.8, co byście wybrali?
Pozdrawiam,
Grzegorz
-
2. Data: 2010-05-18 10:33:02
Temat: Re: [LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?
Od: "G.K." <g...@g...pl>
G.K. pisze:
> Witam,
> jak w temacie do wyboru:
> Landi Renzo Omegas koszt 3600 zł
> Stag 4 koszt 3100 zł
> BRC P&D (plug and drive czy jakoś tak) - koszt 2800 zł
> pacjent to Opel Zafira 1.8, co byście wybrali?
> Pozdrawiam,
> Grzegorz
Aha i jeszcze jedna opcja: z listwą Zawolli 2300 zł.
-
3. Data: 2010-05-18 10:48:00
Temat: Re: [LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?
Od: "Agent" <w...@o...ue>
Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hstj9v$55a$3@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> jak w temacie do wyboru:
> Landi Renzo Omegas koszt 3600 zł
> Stag 4 koszt 3100 zł
> BRC P&D (plug and drive czy jakoś tak) - koszt 2800 zł
> pacjent to Opel Zafira 1.8, co byście wybrali?
> Pozdrawiam,
> Grzegorz
NIedawno się naczytałem sporo na temat instalacji i polecana jest Omegas i
Stag 300 plus. Dla siebie wolałbym Staga bo ma wszystko dostepne na stronie
czyli dobrą instrukcje regulacji, program który tez jest po polsku i nie
trzeba go crackować, do tego interfejs oryginalny tez nie jest drogi. Dla
mnie to ważne bo wiem że sporo gazowników leci na ilość i w ten sposób
klient zostaje sam z problemem a dzięki temu przy odrobinie chęci i wiedzy
można sobie poradzić samemu. Zauważ że regulację w trakcie jazdy lub na
hamowni robi mało który gazownik a tak w zasadzie to właśnie tak powinna
wyglądac prawidłowa regulacja. Mając Staga zrobisz to sam (uwaga na utrate
gwarancji ale nieraz nie ma innego wyjścia). Oczywiście sterownik to nie
wszystko. Z tańszych komponentów to polecane sa listwy wtryskowe Matrix lub
wtryskiwacze MagicJet, do tego reduktor ZavoliZeta coś tam
-
4. Data: 2010-05-18 11:54:09
Temat: Re: [LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hstj9v$55a$3@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> jak w temacie do wyboru:
> Landi Renzo Omegas koszt 3600 zł
> Stag 4 koszt 3100 zł
> BRC P&D (plug and drive czy jakoś tak) - koszt 2800 zł
> pacjent to Opel Zafira 1.8, co byście wybrali?
> Pozdrawiam,
> Grzegorz
Miałem Staga 300, listwę początkowo Rail, przejechała 50kkm i włożyłem
Valetc, dwa parowniki Zavoli.
Nie miałem żadnych problemów poza zużyciem się eksploatacyjnym wtryskiwaczy.
MagicJet są bardzo ciche ale niestety nietrwałe, czas wtrysku na poziomie
1.5-2ms nie daje rady w silnikach wymagających większych czasów.
Z czystym sumieniem znów wybiorę tą sama konfigurację.
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)
-
5. Data: 2010-05-19 00:42:15
Temat: Re: [LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?
Od: "PaweL" <l...@i...pl>
Omegas to kompletny system na wysokim poziomie.
Stag to tylko elektronika. Bardzo ważny jest też reduktor i wtryskiwacze.