  • 11. Data: 2013-02-14 00:47:18
    Temat: Re: LPG
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dziś mignął mi facet z otwartym bagażnikiem. Rejestracja z Polski A.
    Miał 6 kanistrów 20 litrowych. Pamiątka z Rosji po 2.95zl czy może
    bimber? ;)

    Co taki ma pod beretem, chyba te (2.95zl) skoro nam którzy mają 85km do
    granicy nie chce się jeździć bo zbyt mało zużywamy.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 12. Data: 2013-02-14 07:24:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 00:47:18 +0100, PiteR napisał(a):
    > Dziś mignął mi facet z otwartym bagażnikiem. Rejestracja z Polski A.
    > Miał 6 kanistrów 20 litrowych. Pamiątka z Rosji po 2.95zl czy może
    > bimber? ;)

    Porzadki w garazu ? Woda ze zrodla ?
    Inny plyn do firmy/gospodarstwa ...

    > Co taki ma pod beretem, chyba te (2.95zl) skoro nam którzy mają 85km do
    > granicy nie chce się jeździć bo zbyt mało zużywamy.

    Jakbys mial 180 litrowy zbiornik, to moze by ci sie chcialo :-)

    A moze odwiedzal rodzine 20 km od granicy i zal bylo nie skorzystac :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-02-14 08:38:57
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Tak mnie cos tknelo ... dawno juz nie bylo wojenki na temat LPG :-)

    bo jedyne o czym ciagle mozna pisac to to ze ludzi od gazu - ktorzy naprawde
    dobrze robia swoja robote jest niewielu?
    takie mam wrazenie.
    ale mechanikow ktorzy sa solidni i mysla mam wrazenie tez niewielu.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 14. Data: 2013-02-14 09:58:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartek" napisał w wiadomości

> [...]
    >takie mam wrazenie.
    >ale mechanikow ktorzy sa solidni i mysla mam wrazenie tez niewielu

    Jesli chodzi o LPG ... jest tam jeszcze cos do myslenia ?
    Poza tym jak ominac przepisy i uzyskac homologaje ?

    Tzn do myslenia jest duzo, ale co pomoze myslenie jak mamy dwie czarne
    skrzynki, kazda z wlasnym programem i stanowia dwie niewiadome :-)

    J.

  • 15. Data: 2013-02-14 15:50:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Jakbys mial 180 litrowy zbiornik, to moze by ci sie chcialo :-)

    Nie, bo trzeba ściągać, rozlewać, sprzedawać. Funfli pół miasta w
    zestawie. Godzina 15oo, rzecz święta.

    > A moze odwiedzal rodzine 20 km od granicy i zal bylo nie
    > skorzystac :-)

    Tak, najprawdopodobniej. Wrócił w glorii chwały ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 16. Data: 2013-02-14 15:56:25
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-02-14 15:50, PiteR pisze:

    > Nie, bo trzeba ściągać, rozlewać, sprzedawać. Funfli pół miasta w
    > zestawie. Godzina 15oo, rzecz święta
    Kupujący bierze i daje pusty kanister 15s roboty

    > Tak, najprawdopodobniej. Wrócił w glorii chwały ;)

    dzienny zarobek ok 200zł, popracuje 15 dni i ma więcej od Ciebie i krócej.

  • 17. Data: 2013-02-14 17:44:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Dawid pisze tak:

    > dzienny zarobek ok 200zł, popracuje 15 dni i ma więcej od Ciebie i
    > krócej.

    Przekonałeś mnie. Wezmę księgową, kierownika i zaczniemy jeździć w
    konwoju.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 18. Data: 2013-02-14 19:54:32
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 13 Feb 2013 11:56:06 +0100, Iglo <i...@o...pl> wrote:

    >a ile można dyskutować o miejscu na koło zapasowe

    He, dzisiaj kupowałem dojazdówkę do Vectry C ;) Tak na temat LPG
    własnie :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2013-02-14 19:55:47
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 13 Feb 2013 18:37:37 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >i nie
    >wybrał najlepszego zakładu w Polsce do tej czynności.

    A który jest najlepszy? Bo nawet na forum LPG te same są "polecane"
    jak i "odradzane" ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2013-02-14 21:53:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:locqh8pn6jqvqq3n0efnfnhud5t8o2dnat@4ax.
    com...

    > A który jest najlepszy?

    Na pewno nie ten, który akurat wybrałeś, choćbyś doktorat z gazowania
    obronił.
    No bo przecież nie może być tak, żeby sama idea dokładania do profesjonalnie
    zrobionego w fabryce silnika, kupy druciarstwa w szopie była niesłuszna,
    prawda? ;-)

    >Bo nawet na forum LPG te same są "polecane"
    > jak i "odradzane" ;)

    Mnie tego nie tłumacz, ja tylko podzieliłem się wnioskami z mądrości
    wygłoszonych przez fanów zapalniczkowozów.