  • 31. Data: 2013-02-23 21:54:12
    Temat: Re: LPG
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-02-13 15:33, r...@k...pl pisze:

    > Można -- zostaje jeszcze podyskutować o wskazaniach komputera i starcie na
    > benzynie.

    "stracie na benzynie" ?
    a co to?

  • 32. Data: 2013-02-23 22:08:12
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > No bo przecież nie może być tak, żeby sama idea dokładania do
    > profesjonalnie zrobionego w fabryce silnika, kupy druciarstwa w szopie
    > była niesłuszna, prawda? ;-)

    ha a ile w profesjonalnie zrobionym w fabryce silniku
    (załóżmy ze od zera - czyli np jakiś Mongoł wziął 1mld dolarów i
    opracował silnik)
    pochłonęło opraocwanie sytemu wtrysku?

    masz wiedzę ile to jest kasy, w stosunki do tego ile wydało na
    komputerek wtrysku takie BRC albo AC?
    masz?
    to podziel się wiedzą.

  • 33. Data: 2013-02-23 22:32:31
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > A jeszcze inna, że LPG to tak w ogóle sztuczny twór polityczno-fiskalny.
    > Jako paliwo jest chyba droższy i jednak gorszy od chociażby benzyny.

    a gdzie tam
    wyższa liczba oktanowa
    no i co to znaczy droższy?

  • 34. Data: 2013-02-25 12:33:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > pochłonęło opraocwanie sytemu wtrysku?
    > masz wiedzę ile to jest kasy, w stosunki do tego ile wydało na komputerek

    W danym silniku?
    Obstawiam, że jednak dużo mniej.

  • 35. Data: 2013-02-25 13:05:04
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-19 20:48, Tomasz Pyra pisze:

    > No ze znaczeniem.
    >
    > Jak instalacja jest z wtryskiem gazu w fazie ciekłej, to bez różnicy jej
    > temperatura.

    bez znaczenia. nigdy nie mialem instalacji nowszej niz IIg.

  • 36. Data: 2013-02-25 14:37:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nazgul" napisał w wiadomości
> [...]
    > polityczno-fiskalny.
    > Jako paliwo jest chyba droższy i jednak gorszy od chociażby benzyny.

    To ze kg, lub jak kto woli - MJ wartosci opalowej, przed
    opodatkowaniem drozej kosztuje.

    J.

  • 37. Data: 2013-02-25 21:34:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 23 Feb 2013 22:32:31 +0100, nazgul napisał(a):

    > a gdzie tam
    > wyższa liczba oktanowa

    No i co ta liczba miałaby dać?

    > no i co to znaczy droższy?

    Że po wyrównaniu obciążeń podatkowych LPG będzie droższy w przeliczeniu na
    ilość dostarczanej energii.

    LPG kosztuje na stacji mniej, tylko dlatego że polityk tak powiedział.

  • 38. Data: 2013-03-04 13:57:01

    Sat, 23 Feb 2013 21:54:12 +0100, w <kgba9o$jcp$1@news.icpnet.pl>, nazgul
    <x...@w...pl> napisał(-a):

    > "stracie na benzynie" ?
    > a co to?

    Ja widzę "starcie na benzynie". O startowanie chodzi :).