  • Data: 2013-02-14 21:53:29
    Temat: Re: LPG
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:locqh8pn6jqvqq3n0efnfnhud5t8o2dnat@4ax.
    com...

    > A który jest najlepszy?

    Na pewno nie ten, który akurat wybrałeś, choćbyś doktorat z gazowania
    obronił.
    No bo przecież nie może być tak, żeby sama idea dokładania do profesjonalnie
    zrobionego w fabryce silnika, kupy druciarstwa w szopie była niesłuszna,
    prawda? ;-)

    >Bo nawet na forum LPG te same są "polecane"
    > jak i "odradzane" ;)

    Mnie tego nie tłumacz, ja tylko podzieliłem się wnioskami z mądrości
    wygłoszonych przez fanów zapalniczkowozów.