  • 11. Data: 2017-12-20 23:46:05
    Temat: Re: [LOT] drukarki i takie tam
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-12-20 08:05, Kris wrote:

    > Ciekawe czy będzie odwirusowywał tylko własną produkcję czy też pozyskiwał z
    zewnątrz;)

    http://bebzol.com/pl/Zbieram-psie-kupy.85908.html

    ;-)

  • 12. Data: 2017-12-21 13:52:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 22:25, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Bytomir Kwasigroch"
    > <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    /oce110printer_yannick.jpg

    > O jakie maleństwo! Ustawię sobie na półeczce :)

    Właśnie przed chwilą dzwonił do mnie klient. Pytał o drukarki do faktur
    dla kierowców (hurtownia i sprzedaż obwoźna). Może mu podejdzie?

    Przy okazji:
    Swego czasu wysłałem kolegę na kurs serwisu drukarek i ksero (bodajże
    Kyocera). Kurs trwał niecały tydzień. Materiałów przywiózł tyle, że
    ledwie uniósł.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2017-12-21 13:58:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 23:44, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > On 2017-12-19 20:38, Bytomir Kwasigroch wrote:
    > (ciap)
    >
    > Rozumiem że ta znajomość elektroniki to na poziomie; które ścieżki nożem
    > do tapet chlasnąć ...

    Spotykałem "serwisantów", których wiedza kończyła się na poziomie
    umiejętności złapania noża za właściwy koniec.

    Kilka lat temu nawet chłopcy z UPC u ciotki wycięli numer w trakcie
    kładzenia kabla: jeden szedł z wiertarką robiąc przeloty, a drugi
    wieszał kabel. Z tym, że jeden dziubał otwory do pokoju po lewej stronie
    (prawidłowo), a później drugi pociągnął kabel do pokoju po prawej stronie.
    Dobrze przynajmniej, że później przyszli załatać dziury po wieszakach
    kabla - gwoździe wychodziły z kawałkiem tynku.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2017-12-21 16:45:38
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Gdzie ta robota, w Siedlcach czy Wawce?:)

    nie no kurwa to jakieś cyrki... praca oczywiście w europie...

    goście co studia na politechnice warszawskiej pozaliczali na 6+ (a ja
    przypomnę, na 3=) robią kurwa w budownictwie, jak się zapytałem po jaki
    chuj, to oni mi na to, że nie lubią pracy w elektronice/informatyce...

    P.S.
    już wiecie skąd się u mnie bierze ten ciągły głupawy uśmiech?

    P.S.
    a te ich projekty za mega granty... takie rzeczy to ja rozwalam
    pierwszym wystrzałem na żonie... normalnie kurwica może człowieka
    strzelić...

  • 15. Data: 2017-12-21 22:11:17
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:5a3ae7ce$0$640$65785112@news.neostrada.pl...

    Aaale tępym, czy ostrym...?

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 16. Data: 2017-12-21 22:26:43
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:5a3ae82c$0$640$65785112@news.neostrada.pl...

    > http://bebzol.com/pl/Zbieram-psie-kupy.85908.html
    >
    > ;-)

    Ja też już taką mam! :)) Ale się nie pochwalę, ona jest moja, moja jedyna,
    najmojsza na świecie! :)) Oddam jedynie najbliższemu przyjacielowi! :P :) On
    będzie się nią dobrze opiekować :)

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

    PS Naprawdę nie mam powodu do śmiechu, ale bym zwariował bez tych żartów...

  • 17. Data: 2017-12-21 22:29:29
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

> [...]
    > Dobrze przynajmniej, że później przyszli załatać dziury po wieszakach
    > kabla - gwoździe wychodziły z kawałkiem tynku.

    Takim można wybaczyć, przynajmniej "wzięli to na klatę".