  • 21. Data: 2011-09-14 14:00:33
    Temat: Re: LOL znalazłem auto z pierwszym GPS
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 12:07, DoQ wrote:

    > Ale 10lat wcześniej.

    > To że Honda wprowadziła zmienne fazy rozrządu do większej gamy silników
    > ma oznaczać, że samochody japońskie były/są jakoś wybitnie nowoczesne?
    > Uczepię się jeszcze raz tego aparatu zapłonowego - ciekawe, że
    > "supernowoczesny" VTEC też miał mechaniczny, prawda? Dlaczego nie poszli
    > za ciosem, nie unowocześnili silnika kompleksowo tylko wciskali takie
    > przestarzałe rozwiązania?

    VTEC mechaniczny działa wyśmienicie i jeśli wierzyć materiałom
    propagandowym Hondy, ani jedna jednostka napędowa od czasu wprowadzenia
    tego systemu nie miała jeszcze awarii VTECa. Ciekawe zjawisko w dobie
    wszechobecnego jęczenia i płakania na przeładowanie samochodów
    elektroniką na tej grupie.

    Wciąż nie rozumiem, gdzie tu objaw prymitywizmu japończyków i
    nowoczesności reszty świata?

    > Mnóstwo japończyków też miało korbki.

    Tak samo, jak każda inna marka. Gdzie tu "prymitywne jak cep pudełka"?
    Masz zdaje się jakąś głęboko skrywaną urazę, chętnie posłucham.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 22. Data: 2011-09-14 14:41:00
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-14 12:38, kamil pisze:

    > Mówisz o Alfie 75 produkowanej od 85 roku i wyposażonej w ten system od
    > 1987 w tylko jednej wersji silnikowej? Gdzie tu dekada?
    >
    > BMW z Vanosem, którego ze świecą wtedy było szukać?

    Nie pierdol.
    Beemek z vanosem bylo pelno i jest pelno do dzisiaj.
    Zreszta vtec to troche cos innego niz vanos, czy wariatory w alfie/fiacie.
    vtec to nie tyle zmiana kata tylko skoku zaworow, vanosy itd. to zmiana
    kata, a nie skoku.
    Takze to sa dwie rozne sprawy, zupelnie inaczej skonstruowane i zupelnie
    inaczej dzialajace.

    --
    Karolek

  • 23. Data: 2011-09-14 14:46:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-09-2011 14:00, kamil pisze:

    > Tak samo, jak każda inna marka. Gdzie tu "prymitywne jak cep pudełka"?

    Gdzie te "wieki przed resztą świata"???

    > Masz zdaje się jakąś głęboko skrywaną urazę, chętnie posłucham.

    Widzę, że jesteś fanbojem "ryżu". Nie od dziś wiadomo, że z fanbojem nie
    ma dyskusji.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 24. Data: 2011-09-14 14:48:37
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 13:46, DoQ wrote:

    > Gdzie te "wieki przed resztą świata"???

    W masowej produkcji? W Hondzie choćby. :-)

    > Widzę, że jesteś fanbojem "ryżu". Nie od dziś wiadomo, że z fanbojem nie
    > ma dyskusji.

    Fanboj-sranboj, w typowo usenetowy sposób podwijasz ogon strzelanąc
    focha mającego skończyć dyskusję, w której wytknąłem ci kilka głupot. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 25. Data: 2011-09-14 14:52:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-09-2011 14:48, kamil pisze:

    > W masowej produkcji? W Hondzie choćby. :-)

    Zamieniam się w słuch, jakie to cuda Honda montowała w popularnych
    samochodach. Tylko nie wyskakuj znowu z VTECem bo znowu wyjmę aparat
    zapłonowy.

    > Fanboj-sranboj, w typowo usenetowy sposób podwijasz ogon strzelanąc
    > focha mającego skończyć dyskusję, w której wytknąłem ci kilka głupot. :)

    Na razie nie przedstawiłeś żadnego argumentu, a obrażasz się jakbym co
    najmniej gwałcił Twój ołtarzyk.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 26. Data: 2011-09-14 14:56:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 13:52, DoQ wrote:

    > Zamieniam się w słuch, jakie to cuda Honda montowała w popularnych
    > samochodach. Tylko nie wyskakuj znowu z VTECem bo znowu wyjmę aparat
    > zapłonowy.

    Chwila, chwila, to Ty rzuciłeś tezę, której nie potrafisz udowodnić,
    pomijając jakiś aparat zapłonowy. Co konkretnie jest proste i prymitywne
    w większości japończyków? Tylko nie porównuj znów tanich kompaktów z
    Alfą Spider.

    > Na razie nie przedstawiłeś żadnego argumentu, a obrażasz się jakbym co
    > najmniej gwałcił Twój ołtarzyk.

    Ja podałem już kilka, to ty masz tezę do obronienia, nie ja. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 27. Data: 2011-09-14 15:05:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-09-2011 14:56, kamil pisze:

> [...]
    > pomijając jakiś aparat zapłonowy. Co konkretnie jest proste i prymitywne
    > w większości japończyków? Tylko nie porównuj znów tanich kompaktów z

    No rzuciłem i nadal podtrzymuje. Uważam, że popularne japończyki to
    proste konstrukcje, NICZYM nie wyróżniające się na tle konkurencji. Tani
    plastik, słabe wyciszenie i mocno przeciętne hamulce (szczególne te z
    lat 90-00). Tym bardziej daleko mi do stwierdzenia iż są wieki przed
    konkurencją. Jedynym plusem jest tylne zawieszenie wielowahaczowe (z
    wyjątkiem Nissana), z którego i tak wycofali się w najnowszych modelach.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 28. Data: 2011-09-14 15:09:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 14:05, DoQ wrote:

> [...]
    > konkurencją. Jedynym plusem jest tylne zawieszenie wielowahaczowe (z
    > wyjątkiem Nissana), z którego i tak wycofali się w najnowszych modelach.

    Czekaj, czekaj, zdecyduj się w końcu. Albo NICZYM nie wyróżniają się na
    tle konkurencji, albo to "proste i prymitywne jak cep pudełka."

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 29. Data: 2011-09-14 15:12:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-09-2011 15:09, kamil pisze:
    > Czekaj, czekaj, zdecyduj się w końcu. Albo NICZYM nie wyróżniają się na
    > tle konkurencji, albo to "proste i prymitywne jak cep pudełka."

    No są przy tym prymitywne i proste, przecież to się nie wyklucza.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 30. Data: 2011-09-14 15:20:14
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 14:12, DoQ wrote:

    > No są przy tym prymitywne i proste, przecież to się nie wyklucza.

    Więc w stosunku do czego są prymitywne i proste, jeśli konkurencja była
    taka sama?

    Do Alfy Spider?

    --
    Pozdrawiam,