  • 31. Data: 2011-09-14 15:26:21
    Temat: Re: LOL znalazłem auto z pierwszym GPS
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-09-13 23:06, DoQ pisze:

    > Szkoda, że w prototypach ew. w jakichś rzadkich, wydumanych modelach.

    No oczywiste - Pasek "budyń" po dziadku z Rzeszy tego nie miał,
    Czinkueczento też nie, więc reszta świata się nie liczy...
    A na polski rynek trafiały egzemplarze tych "rzadkich, wydumanych
    modeli" w bieda-wersji - bo taniej.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 32. Data: 2011-09-14 15:28:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-09-2011 15:20, kamil pisze:

    > Więc w stosunku do czego są prymitywne i proste, jeśli konkurencja była
    > taka sama?
    > Do Alfy Spider?

    Można powiedzieć, że w zasadzie do większości AR.
    Widzę, że nie masz zbyt wielu argumentów na potwierdzenie ponadczasowych
    (wręcz epokowych - wieki przed konkurencją!) rozwiązań stosowanych w
    typowych japończykach. Już powoli zaczynasz przyznawać, że nie
    wyróżniały się na tle konkurencji :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 33. Data: 2011-09-14 15:29:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-09-2011 15:26, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

> [...]
    > Czinkueczento też nie, więc reszta świata się nie liczy...
    > A na polski rynek trafiały egzemplarze tych "rzadkich, wydumanych

    O tak tak, jak ktoś nie wnosi na ołtarzyk japońców to znaczy że jest
    wielbicielem MB po taryfie, albo passata TDI! To się nazywa argument!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 34. Data: 2011-09-14 15:44:58
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > No rzuciłem i nadal podtrzymuje. Uważam, że popularne japończyki to
    > proste konstrukcje, NICZYM nie wyróżniające się na tle konkurencji.

    Moja Carina z 96 wyróżnia się brakiem korozji i doskonałym stanem silnika po
    przejechaniu ponad 400 tys. km. I chłodnicą oleju.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 35. Data: 2011-09-14 15:52:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 14:28, DoQ wrote:

> [...]
    > (wręcz epokowych - wieki przed konkurencją!) rozwiązań stosowanych w
    > typowych japończykach. Już powoli zaczynasz przyznawać, że nie

    Wręcz przeciwnie, podałem przykłady japońskich samochodów z wczesnych
    lat 90 którymi jeździłem, i które miały zabawki nieistniejące w europie
    w żadnym odpowiedniku z podobnej klasy cenowej. A ty mi z Alfą Spider.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 36. Data: 2011-09-14 15:52:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 14:29, DoQ wrote:

    > O tak tak, jak ktoś nie wnosi na ołtarzyk japońców to znaczy że jest
    > wielbicielem MB po taryfie, albo passata TDI! To się nazywa argument!

    A kto tu coś na ołtarzyk wynosi? Słyszysz głosy w głowie, czy po prostu
    hobbystycznie dorabiasz sobie filozofię do czyjejś prostej wypowiedzi? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 37. Data: 2011-09-14 15:57:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 14:44, flower wrote:
    > Użytkownik "DoQ"<p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Moja Carina z 96 wyróżnia się brakiem korozji i doskonałym stanem silnika po
    > przejechaniu ponad 400 tys. km. I chłodnicą oleju.

    Moja Prelude z 92 roku miała 90KM z litra, fotele z pamięcią, 4 koła
    skrętne, automatyczną sterowaną cyfrowo klimatyzację i ową magiczną
    wysuwaną antenkę oświetlającą krawędź samochodu.

    Ciekawe, czy do Scirocco można było takie opcje dokupić. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 38. Data: 2011-09-14 16:01:29
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > wysuwaną antenkę oświetlającą krawędź samochodu.
    >
    > Ciekawe, czy do Scirocco można było takie opcje dokupić. ;)

    W książce "Bezsenność w Tokio" gość opisuje jak poszedł kupić samochód w
    Japonii, a było to chyba w późnych latach 80-tych, albo koło 90-tego roku.
    Oprócz klimatyzowanego schowka i innych bajerów miała jakiś ultradźwiękowy
    bajer do rozwalania kropel deszczu na lusterkach.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 39. Data: 2011-09-14 16:02:19
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 13:52, DoQ wrote:

    > Zamieniam się w słuch, jakie to cuda Honda montowała w popularnych
    > samochodach. Tylko nie wyskakuj znowu z VTECem bo znowu wyjmę aparat
    > zapłonowy.

    Z ciekawości, czy Megane nie miały mechanicznego rozdzielacza? Pamiętam
    mgliście, że w modelu z 99 roku musiałem kopułkę wymienić.

    Cuda na kiju panie, postęp!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 40. Data: 2011-09-14 16:03:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 15:01, flower wrote:
> [...]
    > Oprócz klimatyzowanego schowka i innych bajerów miała jakiś ultradźwiękowy
    > bajer do rozwalania kropel deszczu na lusterkach.

    A poczytam, dzięki! :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil