  • Data: 2011-09-14 15:05:46
    Temat: Re: LOL znalazłem auto z pierwszym GPS
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-09-2011 14:56, kamil pisze:

    > Chwila, chwila, to Ty rzuciłeś tezę, której nie potrafisz udowodnić,
    > pomijając jakiś aparat zapłonowy. Co konkretnie jest proste i prymitywne
    > w większości japończyków? Tylko nie porównuj znów tanich kompaktów z
    > Alfą Spider.

    No rzuciłem i nadal podtrzymuje. Uważam, że popularne japończyki to
    proste konstrukcje, NICZYM nie wyróżniające się na tle konkurencji. Tani
    plastik, słabe wyciszenie i mocno przeciętne hamulce (szczególne te z
    lat 90-00). Tym bardziej daleko mi do stwierdzenia iż są wieki przed
    konkurencją. Jedynym plusem jest tylne zawieszenie wielowahaczowe (z
    wyjątkiem Nissana), z którego i tak wycofali się w najnowszych modelach.

    Pozdrawiam
    Paweł