  • Data: 2011-09-14 16:01:29
    Temat: Re: LOL znalazłem auto z pierwszym GPS
    Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:j4qbrj$beb$1@inews.gazeta.pl...

    > Moja Prelude z 92 roku miała 90KM z litra, fotele z pamięcią, 4 koła
    > skrętne, automatyczną sterowaną cyfrowo klimatyzację i ową magiczną
    > wysuwaną antenkę oświetlającą krawędź samochodu.
    >
    > Ciekawe, czy do Scirocco można było takie opcje dokupić. ;)

    W książce "Bezsenność w Tokio" gość opisuje jak poszedł kupić samochód w
    Japonii, a było to chyba w późnych latach 80-tych, albo koło 90-tego roku.
    Oprócz klimatyzowanego schowka i innych bajerów miała jakiś ultradźwiękowy
    bajer do rozwalania kropel deszczu na lusterkach.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII