  • Data: 2013-05-08 23:50:38
    Temat: Re: LLVM - coraz go wiecej i wyglada bardzo ciekawie
    Od: Edek <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 08 May 2013 23:31:59 +0200 po głębokim namyśle R.e.m.e.K rzekł:

    > No ale czy wlasnie "chodzi" czy tylko jest przy pierwszym uruchomieniu
    > przekompilowywane do kodu natywnego platformy (na tejze juz platformie
    > sprzetowej bedac) i juz chodzi jak "zwykly" program?

    Nigdy nie jest interpretowany, jeżeli o to pytasz. Opcje są takie,
    że albo zwykła kompilacja do bilbioteki albo JIT w dowolnym momencie.
    To ostatnie pozwala na dynamiczność podobną do Javy. Ten JIT jest
    wołany ręcznie, czyli musi być jakiś program-gospodarz (tak się
    tłumaczy "host"?). Ale interpretowany tak jak bytecode Javy nie
    jest.

    Fajne jest też to, że może wołać C. Znając nazwę funkcji i typy
    parametrów można "dokompilować" wywołanie, nawet C kompilowanego
    inaczej niż poprzez LLVM.

    --
    Edek