  • 21. Data: 2012-05-21 17:58:09
    Temat: Re: LLVM a Garbage Collector
    Od: " weary fighter of grunge fir" <f...@g...pl>

    > (* znowu mam pewnego doła zwiazanego zmoja cienkościa, jak i zlym
    > samopoczuciem zwiazanym ze zlym stanem zdrowotnym)

    goddamn chcialbym wiedziec co mnie tak skutecznie oglupia i
    wykancza bo na razie to mam nawet kilku kandydatow (czy
    programowanie sie do tego jednak nie przyczynia), na pierwszym
    miejscu jest chyba jednak przewlekle chorowanie (ustawiczny ból
    jak prąd w kończynach - co za cholerstwo)

  • 22. Data: 2012-05-21 22:41:08
    Od: " prof fir" <f...@g...pl>

    > Cecha charakterystyczna programow napisanych w C czy C++

    c i c++ to zupelnie inna bajki,

    w ramach 'wersji pisania' w c roznic moze nie ma az tak
    wielkich choc i tak sa zauwazalne,
    podejrzewam ze w ramach 'wersji' c++ tych roznic jest
    o wiele wiecej i są rozne 'wersje pisania' w c++
    w kazdym razie architektury progsow w c i c++ sa raczej
    na pewno bardzo rozne

  • 23. Data: 2012-05-21 23:10:23
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Mon, 21 May 2012 20:41:08 +0000, prof fir napisal:

    > c i c++ to zupelnie inna bajki,

    Mylisz się. Może masz rację ogólnie, niektórych zabaw z programowaniem
    generycznym nie da się przełożyć na C, ale na poziomie
    stl/gc/wątki/różne mądre typy danych zdziwiłbyś się co można
    zaimplementować w C używając zapomnianej w C++ sztuki posługiwania
    się makrami i generowanym kodem. Oczywiście do pewnej granicy,
    ale o ile ktoś nie lubuje się w MPLu czy Proto to zaskakująco
    dużo cech można osiągnąć prostym C.

    Wyciąłeś słow "wersja"? ;)

    Edek