  • 11. Data: 2011-01-18 03:38:47
    Temat: Re: [LINK] Czy rzeczywiście dziś tak cięż=?UTF-8?B?a28gc3ByemVkYcSHIEJNVyBSNj8=?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    megrims wrote:

    > Megrimsowe nieoklejone już E60 535d zaczipowane na 306 KM
    > i prawie 700 Niutów zapierdziela okrutnie. Ale jestem mega
    > ciekaw E90/E91 z tym silnikiem. Bo to niepozorne auto.

    Nie wiem jak to by było z tą niepozornością, bo wbrew pozorom
    różnica masy nie jest aż tak duża.

    Choć jedynka z tym 170-konnym dieslem - może nie zapierdziela, ale
    jeździ ładnie. Sam bym taką przygarnął, gdyby nie była taka
    ciasna "wszerz".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2011-01-18 09:45:58
    Temat: Re: [LINK] Czy rzeczywiście dziś tak ciężko sprzedać BMW R6?
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Lucjan" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ih2d70$qfi$1@inews.gazeta.pl...
    > http://chi2.pl/index.php/bmw-e46/

    Zawsze BMW było trudno sprzedać.
    Kiedy szukałem samochodu, a nie byłem jeszcze kapelusznikiem,
    to dziwiło mnie dlaczego są tak tanie, w dobrej formie samochody?

    Artur(m)

  • 13. Data: 2011-01-18 11:22:10
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-18 09:45, Artur(m) pisze:

> [...]
    > Kiedy szukałem samochodu, a nie byłem jeszcze kapelusznikiem,
    > to dziwiło mnie dlaczego są tak tanie, w dobrej formie samochody?

    Pewnie dlatego że rynek był przesycony padlinami za cenę połowy wartości
    zadbanego auta a nikt nie chce "przepłacać".

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 14. Data: 2011-01-18 11:39:35
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Użytkownik "Lucjan" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w

    No i jeszcze ten kwiatek:
    "... Wysokie ceny
    gazu sprawiły także że nie opłaca się go zbytnio zakładać ..."
    Cena gazu ~2,50 zł
    Benzyna, ropa ~ 5,00 zł
    Gość nawet nie przeczytał tablic informacyjnych na stacjach ,
    tak zasuwał tym śmiercionośnym BMW.
    Jaka gazeta taki artykuł...
    S.

  • 15. Data: 2011-01-18 21:08:15
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-17 22:59, DoQ pisze:

    > Odradzam 330d - silnik jest awaryjny i niestety(??) 6 cylindrowy - ROTFL.

    Wow, podziwiam, ze dotarles tak daleko czytajac te bzdury, ja wymieklem
    po kilku pierwszych zdaniach :>

    --
    Karolek

  • 16. Data: 2011-01-18 21:09:53
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-01-18 11:22, Lewis pisze:

    > Pewnie dlatego że rynek był przesycony padlinami za cenę połowy wartości
    > zadbanego auta a nikt nie chce "przepłacać".

    Dodac do tego niesluszne opinie typu Bedziesz Mial Wydatki i juz wiadomo
    czemu "wszyscy" chca golfera ;>

    --
    Karolek

  • 17. Data: 2011-01-18 21:23:46
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-18 21:09, Karolek pisze:

    > Dodac do tego niesluszne opinie typu Bedziesz Mial Wydatki i juz wiadomo
    > czemu "wszyscy" chca golfera ;>

    Zdefiniuj "wszyscy". :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 18. Data: 2011-01-18 21:33:15
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > Zdefiniuj "wszyscy". :>

    Lepiej nie, "wszyscy" i tak nie zrozumieja ;>

    --
    Karolek