    From: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: LG Swift vs N 5230 co?
    Date: Fri, 3 Sep 2010 15:32:59 +0200

    Użytkownik "P. Gawryjołek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4c80b53d$0$22800$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mieszkam na wsi

    Ale przecież czasem wyjeżdżasz, wtedy WiFi jest nieoceniony by bezstresowo
    ściągnąć sobie pocztę z załącznikami, obejrzeć jakiś filmik, czy nawet
    poczytać www.

    > więc WiFi chyba rzadko ale się przydaje.

    A w domu nie masz bezprzewodowego routera? Telefon ma Ci służyć, jako jedyne
    urządzenie dostępowe do sieci?

    > Do tej pory nigdy nie miałem do czynienia z firmą LG i raczej nie mam do
    > niej przekonania. Obawiam się aby nie była to ładna tania zabawka. Nie
    > wiem jak bateria, z komunikacja z kompem itp. jesli okaże się naprawdę
    > lepszy od Nokii to się przekonam. PG

    Cóż, większość produktów Nokii to również tanie zabawki. Mówię to jako,
    ktoś, kto odebrał właśnie z reklamacji Nokię 2760 żony. Żałuję, że ją Jej
    kupiłem ale to właśnie dobre wspomnienie po Nokii 6060 sprawiło, że ponownie
    wybrałem Nokię. Teraz wcale nie jestem pewien, czy kupię jej następną Nokię.
    Miałem solidną e51, ale patrząć na jakość wykonania następcy - e52 i jakie
    problemy jakościowe z nią mają znajomi to martwię się, co stało się z
    jakością Nokii. Że nie jest innowacyjna, to pogodziłem się przed kilku laty,
    myślałem, że chociaż jakość pozostała...