eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmLG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w RTVeuroAGD?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!fu-berlin.de!pee
    r04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w
    RTVeuroAGD?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <573a0927$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
    <573a16cb$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    <573a18cb$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <nhd7le$rgn$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <nheo03$vfh$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <nhet64$dao$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <nhf0j7$gvb$2@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <573b731d$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    From: atm <...@v...pl>
    Date: Tue, 17 May 2016 21:40:49 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.1.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <573b731d$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <573b73c8$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-66-203-232.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1463514056 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22826 89.66.203.232:61969
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2406
    X-Received-Body-CRC: 3848452046
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1075957
    [ ukryj nagłówki ]

    On 17.05.2016 21:38, Irokez wrote:
    > W dniu 2016-05-17 o 13:52, Kris pisze:
    >> W dniu wtorek, 17 maja 2016 13:51:04 UTC+2 użytkownik klaus napisał:
    >>
    >>> Ale moja odpowiedź była właśnie na ten kolejny post w którym stwierdził
    >>> że kupił na firmę więc chyba logiczne że dotyczy firmy.
    >> No i pewnie stad te nieporozumienie.
    >>
    >
    > Czyli nie mam rozumiem żadnych praw?
    > Wydadzą aneks do gwarancji z dodatkowymi 20-stoma polami na pieczątki i
    > abonament na znaczki z kartą stałego klienta w serwisie LG?
    >
    > No cóż. Nigdy więcej zakupów w Euro. Z Media mam milsze przejścia.
    >
    > Zdrówko.
    >

    Euro robi tez chyba taki myk, ze kupujac towar przez Internet z odbiorem
    w sklepie, tak naprawde nie kupujesz przez Internet a rezerwujesz towar
    w sklepie. Zakladam, ze w ten sposob nabywaca traci prawo do zwrotu bez
    podania przyczyny w ciagu 14 dni. Prosze o korekte jesli sie myle.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: