-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!fu-berlin.de!pee
r04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: LG G3s - piąty raz naprawa - jak zażądać wymiany na nowy w
RTVeuroAGD?
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
References: <573a0927$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
<573a16cb$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
<573a18cb$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<nhd7le$rgn$1@node2.news.atman.pl>
<c...@g...com>
<nheo03$vfh$1@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<nhet64$dao$1@node2.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<nhf0j7$gvb$2@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<573b731d$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
From: atm <...@v...pl>
Date: Tue, 17 May 2016 21:40:49 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.1.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <573b731d$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <573b73c8$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-66-203-232.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1463514056 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22826 89.66.203.232:61969
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2406
X-Received-Body-CRC: 3848452046
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1075957
[ ukryj nagłówki ]On 17.05.2016 21:38, Irokez wrote:
> W dniu 2016-05-17 o 13:52, Kris pisze:
>> W dniu wtorek, 17 maja 2016 13:51:04 UTC+2 użytkownik klaus napisał:
>>
>>> Ale moja odpowiedź była właśnie na ten kolejny post w którym stwierdził
>>> że kupił na firmę więc chyba logiczne że dotyczy firmy.
>> No i pewnie stad te nieporozumienie.
>>
>
> Czyli nie mam rozumiem żadnych praw?
> Wydadzą aneks do gwarancji z dodatkowymi 20-stoma polami na pieczątki i
> abonament na znaczki z kartą stałego klienta w serwisie LG?
>
> No cóż. Nigdy więcej zakupów w Euro. Z Media mam milsze przejścia.
>
> Zdrówko.
>
Euro robi tez chyba taki myk, ze kupujac towar przez Internet z odbiorem
w sklepie, tak naprawde nie kupujesz przez Internet a rezerwujesz towar
w sklepie. Zakladam, ze w ten sposob nabywaca traci prawo do zwrotu bez
podania przyczyny w ciagu 14 dni. Prosze o korekte jesli sie myle.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.05.16 22:59 Irokez
Najnowsze wątki z tej grupy
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=