  • Data: 2020-04-28 17:23:16
    Temat: Re: LED i ściemniacz
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    trukcje/sciemniacz_uniwersalny.pdf

    trukcje/sciemniacz_uniwersalny.pdf

    > Ale tego się nie programuje. Programuje się min i max świecenie. Po
    > przyciśnięciu jakie by nie były ustawienia ma być ciemno.

    Fabryczne nastawy były tak "na oko" od 20% do 70%.
    Dlatego ustawiłem, aby startowało od zera i jechało do ok. 90%.

    Żarówki filamentowe, więc widać dokładnie. Przy ściemnianiu/rozjaśnianiu
    idzie płynnie, bez skoków.

    https://www.ibood.com/diy-pl/pl/product-specs/45533/
    171063/6x-lampa-led-toshiba-z-moliwoci-przyciemniani
    a.html

    > A sama jedna LED'a?Bo u mnie 4 LED'y 9 W świeca po wył.

    Próbowałem na 1szt, 2 szt, i 5 szt. Oraz z żarówką tradycyjną. Bez
    różnicy, działa prawidłowo.
    Próbowałem jeszcze na jakichś philipsach, czy coś w tym rodzaju -
    podobnie. Tyle, że philipsy mają mleczny klosz, dlatego zostawiłem toshibę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam