  • 41. Data: 2009-06-22 10:24:26
    Temat: Re: LED TV SAMSUNGA czy Plazma Panasonica?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-06-22 12:00, *Ghost* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Tak myslalem - pozwol, ze ja jednak bede kupowal TV tak jak do tej pory,
    > poprzez subiektywna obserwacje obrazu.

    Pozwalam.

    > No faktycznie zasypujesz "jasnością i zimnymi kolorami".

    To obiektywne pomiary.

    > Cos Ci poradze - czytac moze i nalezy rozne testy, opisy itp Ale
    > ostateczny wybor najlepiej jest zrobic wlasnymi oczami - inaczej jest

    Co do tego nie ma wątpliwości.

    > sie tylko ofiara marketingu.

    Lub kiepskiego okulisty ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 42. Data: 2009-06-22 10:25:17
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 10:43:44 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
    > ale SD zawsze jest koszmarne na LCDekach :)

    Wiem, ale to co zobaczyłem na tym "LED"tv na pięknym postumencie po prostu
    zwaliło mnie z nóg. Tak koszmarnego obrazu jeszcze nie widziałem - tak jakby
    ktoś puścił na telewizorze materiał nagrany na telefonie komórkowym :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 43. Data: 2009-06-22 10:35:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2009-06-22 12:00, *Ghost* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > To obiektywne pomiary.

    Czego pomiary? Subiektywnego odczucia zimnosci kolorow? Sorry, ale to tylko
    marketingowe biecie piany

  • 44. Data: 2009-06-22 10:36:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Dnia 2009-06-22 11:55, *Ghost* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > No bo widzisz - ja Ci piszę, że ASV ma gorsze kąty niż S-PVA, czyli podaję
    > Ci na tacy jedyna przewagę Samsungowej technologi nad Sharpem, a

    Twoim zdaneim jedyna.

    > Ty bagatelizujesz ten parametr

    Owszem, on dzisiaj jest bez znaczenia.

    > i niejako potwierdzasz w ten sposób to co pisze od początku

    Nie, ja tylko wskazuje, ze nalezy byc odpornymi na belkot.

  • 45. Data: 2009-06-22 10:38:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > jakby
    > ktoś puścił na telewizorze materiał nagrany na telefonie komórkowym :)

    Zapewne tak bylo, a Ty sie od razu musiales przewracac w sklepie.

  • 46. Data: 2009-06-22 12:32:55
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-06-22 12:36, *Ghost* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Nie, ja tylko wskazuje, ze nalezy byc odpornymi na belkot.

    Staram się, ale coraz mniej mam czasu na czytanie Twojego.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 47. Data: 2009-06-22 12:41:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-06-22 12:35, *Ghost* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Czego pomiary? Subiektywnego odczucia zimnosci kolorow? Sorry, ale to
    > tylko marketingowe biecie piany

    Nie bardzo pamiętam jednostki ale Samsung na CCFL około 300, a "LED TV"
    około 170 - to jasność (więcej = lepiej jakbyś miał wątpliwości).
    A temperatura kolorów - no cóż jak nie widzisz różnic to tak jak
    wcześniej sugerowałem, zmień okulistę, choć rokowania na wyleczenie są
    niewielkie. Nie martw się jednak około 8% mężczyzn (inne źródła mówią
    nawet o 15%) cierpi na tą przypadłość, a mimo to spokojnie w
    społeczeństwie egzystują :)
    http://www.bryk.pl/teksty/liceum/biologia/cz%C5%82ow
    iek/17022-daltonizm.html

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 48. Data: 2009-06-22 13:25:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

  • 49. Data: 2009-06-22 13:29:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > Nie bardzo pamiętam jednostki ale Samsung na CCFL około 300, a "LED TV"
    > około 170 - to jasność (więcej = lepiej jakbyś miał wątpliwości).

    Skad masz te liczby?

> [...]
    > Nie martw się jednak około 8% mężczyzn (inne źródła mówią nawet o 15%)
    > cierpi na tą przypadłość, a mimo to spokojnie w społeczeństwie egzystują

    Rozumiem, ze Twoje zejscie do poziomu ad personow oznacza, ze jednak nic
    sensownego do powiedzenia nie masz. Pomijam kwestie, ze sam nie widziales
    tego LED TV, a opierasz sie na przypuszczeniach i mysleniu zyczeniowym.

  • 50. Data: 2009-06-22 14:52:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 12:38:17 +0200, Ghost napisał(a):
    > Zapewne tak bylo, a Ty sie od razu musiales przewracac w sklepie.

    Jakoś obok ten sam sygnał wyglądał normalnie - na plazmie prawidłowo, na LCD
    tak sobie... :) To było jakieś tam MTV/VIVA.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944