  • 31. Data: 2009-06-22 06:48:00
    Temat: Re: LED TV SAMSUNGA czy Plazma Panasonica?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 07:33:05 +0200, pawell32 napisał(a):
    > dobrze, że na odwrót jak u prezesa :-)

    Może Verox nie widział na tym "led" obrazu SD - to co widziałem to była
    największa porażka w historii telewizorów, Rubin by dał lepszy obraz...

    > jak możesz to wpuść ze dwie fotki,

    A co Ci powiedzą fotki? Zdjęcia mogą najwyżej pokazać wady które się chce
    komuś pokazać - natomiast bez większego problemu można zrobić zdjęcie niemal
    dowolnego tv tak, żeby wyglądał rewelacyjnie...
    Przejdź się do marketu i zobacz - dowiesz się więcej niż po obejrzeniu
    choćby tysiąca fotek.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 32. Data: 2009-06-22 07:07:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Może Verox nie widział na tym "led" obrazu SD - to co widziałem to była
    > największa porażka w historii telewizorów, Rubin by dał lepszy obraz...

    Demencja Panie, demencja...

  • 33. Data: 2009-06-22 07:16:47
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Jacek Osiecki pisze:

> [...]
    > dowolnego tv tak, żeby wyglądał rewelacyjnie...
    > Przejdź się do marketu i zobacz - dowiesz się więcej niż po obejrzeniu

    widzisz, nie mam zamiaru wzniecać show.
    duzo pisało się ostatnio na ten temat.
    nie mam czasu chodzić po sklepach, jeżeli ktoś go nabył
    może coś na jego napisać.
    a fotki mogą byc całkiem naturalne.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 34. Data: 2009-06-22 08:43:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Może Verox nie widział na tym "led" obrazu SD - to co widziałem to
    > była największa porażka w historii telewizorów, Rubin by dał lepszy
    > obraz...

    ale SD zawsze jest koszmarne na LCDekach :)

  • 35. Data: 2009-06-22 08:50:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    http://www.pcformat.pl/index.php/spistresci/pid/50

    > Zimnosc.

    Chłopie - zarzucasz mi brak argumentów, ja Cie nimi zasypuję a Ty sam
    gadasz od rzeczy (i bez jednego nawet argumentu) - poczytaj o
    temperaturze barwowej, co to są zimne i ciepłe kolory a potem się odzywaj.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 36. Data: 2009-06-22 08:58:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-06-21 18:01, *Ghost* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Po pierwsze w dzisiejszych LCD katy sa naprawde duze i mi osobiscie zdarza
    > sie patrzec pod dosc ostrym kontem (gdy siedze przy stole mam bardzo ostry
    > kat na TV) i jako ludz stwierdzam, ze obraz nic nie traci, ale ogladanie
    > pod tym kontem jest bez sensu, wiec wspolczuje bezsensownosci argumentacji.

    Czy Ty wiesz co piszesz?

    > A jakie to ma kurna znacznenie dla ludzia ktory oglada tv a nie zajmuje sie
    > historia fabryk?

    10G = 10 generacja.

    > Dzieki, wlasnei utwierdziles mnie, ze twoje argumenty mozna sprowadzic do
    > poziomu marketingowego belkotu.

    Sure :) - Ty walisz nimi całymi seriami :)

    ASV - Sharp
    kąty ****
    czerń *****
    kolor *****

    S-PVA - Samsung
    kąty *****
    czerń ****
    kolor *****

    Pomogłem?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 37. Data: 2009-06-22 09:55:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2009-06-21 18:01, *Ghost* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Czy Ty wiesz co piszesz?

    Owszem, w dzisiejszych czasach katy sa praktycznie bez znaczenia.

    > 10G = 10 generacja.

    Zartujesz?

    > Sure :) - Ty walisz nimi całymi seriami :)
    >
    > ASV - Sharp
    > kąty ****
    > czerń *****
    > kolor *****
    >
    > S-PVA - Samsung
    > kąty *****
    > czerń ****
    > kolor *****

    A te gwiazdki to skad?

  • 38. Data: 2009-06-22 10:00:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Dnia 2009-06-21 18:03, *Ghost* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > http://www.pcformat.pl/index.php/spistresci/pid/50

    Tak myslalem - pozwol, ze ja jednak bede kupowal TV tak jak do tej pory,
    poprzez subiektywna obserwacje obrazu.

    > Chłopie - zarzucasz mi brak argumentów, ja Cie nimi zasypuję a Ty sam
    > gadasz od rzeczy (i bez jednego nawet argumentu) - poczytaj o temperaturze
    > barwowej, co to są zimne i ciepłe kolory a potem się odzywaj.

    No faktycznie zasypujesz "jasnością i zimnymi kolorami".

    Cos Ci poradze - czytac moze i nalezy rozne testy, opisy itp Ale ostateczny
    wybor najlepiej jest zrobic wlasnymi oczami - inaczej jest sie tylko ofiara
    marketingu.

  • 39. Data: 2009-06-22 10:22:14
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-06-22 11:55, *Ghost* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Owszem, w dzisiejszych czasach katy sa praktycznie bez znaczenia.

    No bo widzisz - ja Ci piszę, że ASV ma gorsze kąty niż S-PVA, czyli
    podaję Ci na tacy jedyna przewagę Samsungowej technologi nad Sharpem, a
    Ty bagatelizujesz ten parametr i niejako potwierdzasz w ten sposób to co
    pisze od początku - Sharp technologia LCD jest lepsza niz Samsunga :), CBDU.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 40. Data: 2009-06-22 10:23:28
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > ale SD zawsze jest koszmarne na LCDekach :)

    no co ty?
    ja nie narzekam, z resztą ile tych hd jest?
    są lepsze i gorsze, programów itv czy patio nie oglądam,
    ale są kanały sd o dobrej jakości.