  • 51. Data: 2009-06-22 16:56:57
    Temat: Re: LED TV SAMSUNGA czy Plazma Panasonica?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:slrnh3v6m5.g5i.joshua@tau.ceti.pl...

    > Jakoś obok ten sam sygnał wyglądał normalnie - na plazmie prawidłowo, na
    > LCD
    > tak sobie... :) To było jakieś tam MTV/VIVA.

    Czlowieku, obraz z plazmy byl filnowany na komorce i szedl z komorki na LCD.
    Nastepnym razem nie kladz sie tak predko na podloge.

  • 52. Data: 2009-06-22 17:42:06
    Od: "mirek" <m...@w...op.pl>

    > Panasonica jakies cienkie plazmy serii Z1 ale cena ponad 20 tys to
    > przesada. Do tego bym chętnie dolożył jakis zestaw kina z bezprzewodowymi
    > głośnikami -

    Jeżeli preferujesz plazmę a podobają Ci się cienkie ledy Samsunga to
    zainteresuj się plazmą ... Samsunga. Model PS-50B850. Ma chyba niecałe 3 cm
    grubości. W Saturnie (Gdańsk) jest za 7400 zł. Wyposażenie i funkcjonalność
    jak w lcd serii 650/7000. Pod tym względem Panasonic G10 nie może się równać
    z Samsungiem 850. Zakładając, że jakość wyświetlanego obrazu jest na obu
    podobna to moim zdaniem warto dopłacić 1000 zł. za wygląd i multimedialne
    mozliwości plazmy Samsunga.
    Mirek.

  • 53. Data: 2009-06-22 18:22:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    *Ghost* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Skad masz te liczby?

    PCFormat 5/2009

    iek/17022-daltonizm.html

    > Rozumiem, ze Twoje zejscie do poziomu ad personow oznacza, ze jednak nic
    > sensownego do powiedzenia nie masz. Pomijam kwestie, ze sam nie

    Proszę nie żartuj - ciągle piszę sensownie - to Ty nic sensownego nie
    napisałeś niestety - wtedy może byśmy poważniej pogadali :)

    > widziales tego LED TV, a opierasz sie na przypuszczeniach i mysleniu
    > zyczeniowym.

    Widziałem wielokrotnie przy okazji wyboru TV przez szwagra i u niego
    widzę bardzo często 656 - kupiony jeszcze przed testem w PCFormat.
    Argument ad personam był potrzebny, bo niektórych jak w łeb nie palniesz
    to się nie obudzą - nie podałeś ani jednego rzeczowego argumentu poza
    tym, że uważasz kąty widzenia za mało ważne, z czym też można
    polemizować, ale OK. Na kilka moich nie odpowiadasz (a raczej
    odpowiadasz kolejnym pytaniem, albo piszesz jakąś uwagę bez sensu),
    dlatego uważam, że dalsza dyskusja mija się z celem - łyknąłeś
    "marketingowy bełkot" Samsunga o LED TV, pewnie kupiłeś i jest Ci teraz
    przykro - zdarza się, pocieszał Cię nie będę.
    EOT

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 54. Data: 2009-06-22 18:40:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Proszę nie żartuj - ciągle piszę sensownie

    Widac to powyzej. Cytaty z gazetek plus adpersony.

    > Widziałem wielokrotnie przy okazji wyboru TV

    Tak, tak... i kolory az Cie zmrozily.

    > dlatego uważam, że dalsza dyskusja mija się z celem - łyknąłeś
    > "marketingowy bełkot" Samsunga o LED TV, pewnie kupiłeś i jest Ci teraz
    > przykro - zdarza się, pocieszał Cię nie będę.

    Och zmartwie Cie nie zakupilem, natomiast mam przeswiadczenie graniczace z
    pewnoscia, ze jestes posiadaczem sharpa, myle sie?

  • 55. Data: 2009-06-22 18:53:43
    Od: "Zbyszek" <z...@g...com>

    Hej chłopaki!!!
    Nie chciałem tu nikogo skłócić...
    Chciałem tylko dowiedzieć sie czegoś nt tych TV...
    Dajcie spokój - szkoda czasu na jakieś nieporozumienia - życie i tak nam ich
    nie szczędzi...
    Jednemu z Was się nie podoba reklama innemu co innego..
    Dzięki, za rzeczowe uwagi...
    musze poprosić kogoś w sklepie, żeby postawił mi oba obok siebie i dokonam
    wyboru :)
    Najgorsze, ze w skllepach bardzo często nie ma kompetentnych fachowców -
    którzy powiedzą jakie są zalety a jakie wady każdego z modeli... Żonie się
    podoba Samsung bo zgrabny :)
    A że niedawno się ożeniłem mogę ulec jej sugestii - w końcu to ona zna się
    na dekoracji wnetrz :))
    Wiec podajcie sobie wirtualnie rece i będzie ok :) i ja się lepiej będę czuł
    i jak sądzę Wy :)
    Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za podpowiedzi....
    Zbyszek
    ps. Podoba mi się zestaw kina domowego Yamaha i robi wrażenie ten dźwięk ale
    nie ma zestawu z Blue Ray :(
    I chyba najtaniej będzie kupić osobno ale znowu wzrazsta ilość pilotów...
    teraz mam 3 piloty: pilot TV, pilot do audio i pilot od tunera kablówki -
    wkurzające :(
    Widzę jakieś zestawy panasonica i samsunga ale takie plastikowe... chociaz z
    bezprzewodowymi tylnymi głośnikami.
    I wciąż problem z wyborem :) gdzie zatem iść żeby zobaczyć je w akcji?

  • 56. Data: 2009-06-22 19:08:19
    Od: "Zbyszek" <z...@g...com>

    o i to jest jakaś propozycja :)
    pytanie czy Plazma Samsunga to coś dobrego :)
    Jak pisałem wczesniej na stronce panasonica jest plazma 2,4 cm i z bajerami
    seria Z1 chyba ale kosztuje ponad 20 tys...
    to przesada...
    Niemniej słyszałem, że Panasonic ma najlepsze plazmy dlatego szukalem tej
    firmy :)
    A czy ktoś ma wrażenia z użytkowania plazmy Panasonic'a?
    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 57. Data: 2009-06-22 19:13:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@g...com> napisał w wiadomości

    > Wiec podajcie sobie wirtualnie rece i będzie ok :) i ja się lepiej będę
    > czuł i jak sądzę Wy :)

    Bez przesady - to dosc czesta sytuacja, ze koles kupuje np. sharpa i beedzie
    wszelkimi gazetlkami sie popdieral ze to najlepsze co mozna zrobic. Jednak
    zawsze najbardziej miarodajne sa negatywne opinie uzytkownikow - istotne dwa
    warunki: uzytkownik i opinia negatywna. Tu chyba takich nie bylo, niestety.

    Co do wyboru, jak juz pisalem tylko wlasnymi oczami - kazdy zrwaca uwage na
    co innego, poza tym liczbami latwo sie manipuluje.

  • 58. Data: 2009-06-22 22:45:12
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela 21 czerwiec 2009 11:21, Ghost wyraził następujacą opinię:

    Mógłbyś wyjaśnić w jaki sposób?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 59. Data: 2009-06-22 22:56:46
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek 22 czerwiec 2009 12:35, Ghost wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w
    > wiadomości news:h1nm4r$eh8$2@news.onet.pl...

    > Czego pomiary? Subiektywnego odczucia zimnosci kolorow?

    Temperatura barwowa ekranu jest jak najbardziej mierzalna i podaje się ją w
    Kelwinach.

    > Sorry, ale to tylko marketingowe biecie piany

    Jeśli nie jest podana wartość a jedynie "raczej cieplejsze niż chłodniejsze"
    {albo na odwrót} to tak, ale bynajmniej nie jest to parametr losowy.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 60. Data: 2009-06-23 06:59:17
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-06-22 20:53, *Zbyszek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    > teraz mam 3 piloty: pilot TV, pilot do audio i pilot od tunera kablówki -

    Ilością pilotów się nie przejmuj - u mnie *w* szafce leży 6 od sprzętu i
    jeden uniwersalny już nieużywany - na stoliku leży jeden - Logitech
    Harmony 525 (w pełni programowalny, makra, uczenie się z pilota
    oryginalnego itp.) - z szafki czasami wyjmuję tylko pilota od PS3, który
    działa na BT tylko, a 525 to tylko IR.
    http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=harmony
    +525

    > Widzę jakieś zestawy panasonica i samsunga ale takie plastikowe... chociaz z
    > bezprzewodowymi tylnymi głośnikami.

    Jeszcze raz - nie kupuj bezprzewodowych głośników z 2 powodów - pierwszy
    to jakość (choć tago może za specjalnie nie ma co się bać przy
    głośnikach efektowych), drugi to zasilanie, które i tak jest przewodowe
    - lepiej i taniej kupić 2 płaskie kable głośnikowe :).

    > I wciąż problem z wyborem :) gdzie zatem iść żeby zobaczyć je w akcji?

    W wielu sklepach AV są saloniki odsłuchowe/kina domowego - nawet w Media
    Marktach i podobnych. Idź tam i pomolestuj sprzedawcę żeby Ci włączył to
    co chcesz zobaczyć i posłuchać - w TV koniecznie pobaw się ustawieniami
    - często TV aktualnie promowane (Samsungi ;) ) mają lepsze ustawienia
    niż inne - sprawdzone w praktyce.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak