  • Data: 2009-06-23 06:59:17
    Temat: Re: LED TV SAMSUNGA czy Plazma Panasonica?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-06-22 20:53, *Zbyszek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > ps. Podoba mi się zestaw kina domowego Yamaha i robi wrażenie ten dźwięk ale
    > nie ma zestawu z Blue Ray :(
    > I chyba najtaniej będzie kupić osobno ale znowu wzrazsta ilość pilotów...
    > teraz mam 3 piloty: pilot TV, pilot do audio i pilot od tunera kablówki -
    > wkurzające :(

    Ilością pilotów się nie przejmuj - u mnie *w* szafce leży 6 od sprzętu i
    jeden uniwersalny już nieużywany - na stoliku leży jeden - Logitech
    Harmony 525 (w pełni programowalny, makra, uczenie się z pilota
    oryginalnego itp.) - z szafki czasami wyjmuję tylko pilota od PS3, który
    działa na BT tylko, a 525 to tylko IR.
    http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=harmony
    +525

    > Widzę jakieś zestawy panasonica i samsunga ale takie plastikowe... chociaz z
    > bezprzewodowymi tylnymi głośnikami.

    Jeszcze raz - nie kupuj bezprzewodowych głośników z 2 powodów - pierwszy
    to jakość (choć tago może za specjalnie nie ma co się bać przy
    głośnikach efektowych), drugi to zasilanie, które i tak jest przewodowe
    - lepiej i taniej kupić 2 płaskie kable głośnikowe :).

    > I wciąż problem z wyborem :) gdzie zatem iść żeby zobaczyć je w akcji?

    W wielu sklepach AV są saloniki odsłuchowe/kina domowego - nawet w Media
    Marktach i podobnych. Idź tam i pomolestuj sprzedawcę żeby Ci włączył to
    co chcesz zobaczyć i posłuchać - w TV koniecznie pobaw się ustawieniami
    - często TV aktualnie promowane (Samsungi ;) ) mają lepsze ustawienia
    niż inne - sprawdzone w praktyce.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak