-
X-Received: by 10.140.97.165 with SMTP id m34mr479006qge.4.1445689318372; Sat, 24 Oct
2015 05:21:58 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.97.165 with SMTP id m34mr479006qge.4.1445689318372; Sat, 24 Oct
2015 05:21:58 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
kq10no27910319igb.0!news-out.google.com!t36ni14635qge.1!nntp.google.com!m48no15
04877qgd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 24 Oct 2015 05:21:58 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <1m6d0uedeyyo0$.dlg@myjk.org>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.240.227;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.127.240.227
References: <X...@1...0.0.1>
<n0bdtt$nf1$1@dont-email.me>
<1...@g...com>
<n0co78$40h$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<2...@g...com>
<1...@m...org>
<8...@g...com>
<1m6d0uedeyyo0$.dlg@myjk.org>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: LED Dzienne
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sat, 24 Oct 2015 12:21:58 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570877
[ ukryj nagłówki ]Możesz wyciągać nieprawidłowe wnioski bo nie wiesz czy żarówki samochodowe robią na
12V tak jak przyjęło się określać napięcie w samochodzie. Czy może na 14,5V+-0,25 jak
powinno być w realu. Podniesienie napięcia o 10% skraca żywotność żarówki o polowe.
Zmniejszenie o 10% przedłuża czas działania dwukrotnie. Żarówki halogenowe, wszystkie
jakie istnieją a nie tylko samochodowe, są przewoltowane. Czyli z założenia ich
żywotność jest mniejsza niż nie zwykłych. Efekt halogenowe zachodzi w wyższej
temperaturze niż jest w zwykłych żarówkach.jak obniżyć napiecie to efekt halogenowe
nie będzie zachodził i banka będzie robiła się srebrny od środka od wyparowanego z
włókna wolframu. H7 jest przewoltowane, tylko nie wiadomo czy dla 12,5V czy dla
14,5V. Rozsądne rozwiązanie to założyć sciemniacz. W dzień jeździć na 2/3 albo 3/4
gwizdka. Tak zasilana żarówka będzie miała bardzo duza żywotność przy malej tendencji
do parowania wolframu ale nie będzie żarówka halogenowa, co przy jeździe w dzień nie
ma żadnego znaczenia. A w nocy przy wysokim napieciu bedzie zarowka halogenowa i nie
jest wykluczone ze efekt halogenowe poradzi sobie z wolframem na bańce.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.10.15 18:00 Budzik
- 25.10.15 11:28 Czesław Wiśniak
- 25.10.15 12:08 Zenek Kapelinder
- 25.10.15 12:50 J.F.
- 25.10.15 23:00 Budzik
- 25.10.15 23:54 J.F.
- 26.10.15 16:14 Marek
- 26.10.15 16:43 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia