  • Data: 2015-10-23 22:17:47
    Temat: Re: LED Dzienne
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie w osobówce nie zmieniałem od 7 lat...
    > Ale w dostawczaku wytrzymuja ponizej 3 miesiecy...
    > Tak to jest jak sie kazda sytuacje odnosi do siebie - wychodza gówniane
    > wnioski... ;-P

    to moze masz tam fajne szpilki w zasilaniu?:) moze uzyj tego gadzetu,
    ktory daje 3 sekudnowe włączanie świateł (bo to wtedy palisz zarowki)

    > Alez mam. W osobówce.
    > Ale w dieslu - dostawczaku? Nima takich...
    jest:) ale nieoplacalny do ducato:)
    > Zreszta nie narzekam na spalanie - mieszcze sie ducato w 6,5l/100km.
    bardzo przywoicie - to jakbys jezdzil na gazie:) ducato lekkie niee jest

    > Oczywista oczywistosc Watsonie!
    jes ofkors, natursliś, absolimą ;)

    > Mnie nie musisz przekonywac...
    tylko czemu ja mając takie doświadczenia i obliczenia w dłoni kupiłem 2
    diesle? czemu we fiatach brakuje silniejszych benzyn tylko jakies marne
    60 kucy bo mocniejszego nie znajdziesz(bo nie kupują ludziki).....