  • Data: 2015-10-23 17:25:15
    Temat: Re: LED Dzienne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > no zarniki to jeszcze zrozumiem, ale nie dramatyzujmy. u mnie zarowki
    > na oko wytrzymuja 2 lata.

    U mnie w osobówce nie zmieniałem od 7 lat...
    Ale w dostawczaku wytrzymuja ponizej 3 miesiecy...
    Tak to jest jak sie kazda sytuacje odnosi do siebie - wychodza gówniane
    wnioski... ;-P

    > to oznacza 10 x 15pln a to daje drugie
    > 150... koszt 8-12 pomyłek na zzjazdach z trasy szybkiego ruchu lub
    > autostrady (przejechanie węzła),
    > To również równowartość paliwa na zmarnowany wyjazd gdzieś niedaleko
    > do 200km.
    >
    > oszczędność nadal żadna.
    > chcesz oszczedzic duzo kasy? zaloz gaz (powaznie teraz mowie).

    Alez mam. W osobówce.
    Ale w dieslu - dostawczaku? Nima takich...
    Zreszta nie narzekam na spalanie - mieszcze sie ducato w 6,5l/100km.

    > kiedys liczylem ile zaoszczedzilem dzieki jezdzeniu na lpg w starym
    > punciaku i wyszlo mi ze przez ...nie wiem...10 lat?... zaoszdzedzilem
    > naście tysi.

    Oczywista oczywistosc Watsonie!

    > tak, wiem. byl tu kiedys taki który twierdzil stanowczo ze gaz jest do
    > zapalniczek tylko - ale ja swoje przejezdzilem i swoje wiem:)

    Mnie nie musisz przekonywac...