  • Data: 2012-01-17 16:34:12
    Temat: Re: LED 230V
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 14:56:15 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Na rzygliwość automobilową dobrze robi, gdy się siądzie na przednim
    > fotelu i patrzy na drogę. A jeszcze lepiej ten samochód prowadzić.

    Zgadza się, skoncentrowanie na czymś trudnym pomaga. Swego czasu spędziłem
    sporo godzin latając szybowcem, który jak wiadomo ma dosyć
    neieustabilizowany tor lotu. Nigdy nie miałem napadu "rzygliwości" lecz raz
    kiedyś wracałem z terenu jako pasażer Bociana (sz. dwumiejscowego) i po
    godzinie musiałem poprosić kolegę o oddanie na chwilę sterów :) Pomogło w
    sekundzie.
    --
    Jacek