  • 1. Data: 2009-02-16 13:32:17
    Temat: LCD 46...
    Od: Zzarek <z...@o...pl>

    Witam.

    Wiadomo - tanie mieso psy jedza, ja jednak chcialbym zjesc jak najlepiej.
    Mam max 4tys zl., potrzebuje kupic telewizor LCD 46 cali.
    Gdzie gryzc aby sie najesc i nie polamac zeba na kosci?

    TV podpiety bedzie do cyfrowej kablowki (vectra).
    Kino domowe w rozumieniu amplituner i kolumny juz mam.

    Prosze o pomoc tych, ktorzy sie juz dobrze najedli.

    Z.

  • 2. Data: 2009-02-16 17:33:02
    Temat: Re: LCD 46...
    Od: "Regand" <r...@w...pl>

    > Prosze o pomoc tych, ktorzy sie juz dobrze najedli.

    Samsung LE46A551
    Polecam z czystym sumieniem.
    Do znalezienia nawet i za 3300zl w internetowych sklepach.
    Full HD, 3x HDMI, model w miare nowy.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-02-17 21:45:58
    Od: "R09" <b...@t...pl>

    "Zzarek" <z...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Kino domowe w rozumieniu amplituner i kolumny juz mam.
    >
    > Prosze o pomoc tych, ktorzy sie juz dobrze najedli.

    Do kablówki to czemu LCD a nie plazme? Lubisz kwadraty i pikseloze?

    R09

  • 4. Data: 2009-02-17 22:39:35
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Użytkownik "R09" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    > "Zzarek" <z...@o...pl> wrote in message

    > Do kablówki to czemu LCD a nie plazme? Lubisz kwadraty i pikseloze?

    Jak sie kupi dobry LCD to nie ma kwadratow i pikselozy. Dobre LCD robi np.
    Philips - modele z Perfect Pixel i Natural Motion np taki 7862 (juz nie
    produkowany - tu masz recenzje
    http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=16536 ) lub nastepcy

    MaW

  • 5. Data: 2009-02-17 23:35:17
    Od: "R09" <b...@t...pl>

> [...]
    > Philips - modele z Perfect Pixel i Natural Motion np taki 7862 (juz nie

    I jesteś przekonany że do 4 000 sie zmieści za 46 cali?

    R09

  • 6. Data: 2009-02-18 11:58:02
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Jak sie kupi dobry LCD to nie ma kwadratow i pikselozy. Dobre LCD robi np.
    > Philips - modele z Perfect Pixel i Natural Motion np taki 7862 (juz nie
    > produkowany - tu masz recenzje

    To jakiś widać czarodziejski model, który ze słabego sygnału krystaliczny
    obraz rysuje .....

  • 7. Data: 2009-02-18 12:26:48
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w wiadomości

    > To jakiś widać czarodziejski model, który ze słabego sygnału krystaliczny
    > obraz rysuje .....

    PPewnie go ciut rozmywa i efekt jest jak na kineskopach. Nie widac
    szczegolow.

    Jingiel

  • 8. Data: 2009-02-18 15:04:49
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > PPewnie go ciut rozmywa i efekt jest jak na kineskopach. Nie widac
    > szczegolow.

    Pewne jest to, ze zanim sie wyglosi opinie to wypadałoby zobaczyc w
    dzialaniu. Albo przynajmniej poczytac
    http://hdtvpolska.com/TEST-Philips-32PFL7862D-t7150.
    html

    MaW

  • 9. Data: 2009-02-18 22:10:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "R09" <b...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    > I jesteś przekonany że do 4 000 sie zmieści za 46 cali?

    Zmieści się.
    Od 20 lutego w MM jakiś Sony 46" za 3700 ogłaszali.....