  • Data: 2009-04-16 20:52:16
    Temat: Re: LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "@dams" <a...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > hehe masz kompleks kablówki :]

    Nie, po prostu miałem fatalną kablówkę.
    I u kogo nie patrzę to też tak ma.

    Teściowie kiedyś mieli dobrą (obecne UPC bodajże) to zmienili na jakiś
    badziew, bo tańsza.
    Na czym byś tego nie oglądał, efekt jest fatalny.

    Podejrzewam, że nie w kręgu moich znajomych tkwi proble, tylko w ilości
    takich badziewiarzy kablówkowych.