  • Data: 2009-04-14 13:34:57
    Temat: Re: LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu
    Od: "R09" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Arman" <a...@n...op.pl> wrote in message
    news:121w4adyal6j4$.1x967aq8ok9x5$.dlg@40tude.net...
    > Parę dni temu zepsuł mi się mój stary CRT 29 cali, z uśmiechem na
    > ustach wybrałem sie na poszukiwanie odbiornika TV wybrałem sprzedaż
    > on-line i kupiłem Telewizor 37 cali LCD SHARP LC37D44EBK
    > http://proline.pl/sklep.php?prodid=RTVSHATLC0089
    >
    > Z wielka nadzieja podłączyłem go jak tylko kurier go przywiózł do
    > kablówki... wydawało mi się ze za ta cenę będę miał cod techniki a
    [....]
    > zacząłem tęsknic za moim starym CRT i chyba go naprawie... a może
    > mam coś zrobić innego jakoś ustawić, ktoś wie?

    Zrobiłeś 2 błędy.

    Trzeba było wziąć plazmę - zmieniłem CRT na plazmę, mając jeszcze kablówkę i
    nie przeżyłem szoku.
    Z kupna LCD wyleczyła mnie wizyta u kolegi, który posiada LCD, nawet obraz
    HD jest jest jakiś nienaturalny (IMHO),
    mimo że obfity w detale i kontrastowy,

    Ekran zdecydowanie za mały wziąłeś, kupiłem 46 cali, który najlepiej ogląda
    się z 2,5-3m (nawt kablówkę),
    teraz bez wahania wziąłbym 50", w sam raz do oglądania z 3,5-4 m.

    W.K.