  • 11. Data: 2009-12-10 05:45:03
    Temat: Re: LCD 32" Philips. KTÓRY? 32PFL5604H czy 32PFL740=?ISO-8859-1?Q?4H=2F12?=
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Mamut wrote:

    > najlepszym wyborem bedzie dla ciebie 37 lub 42 HD Ready. Mniejsze TV

    A są na rynku 37 i 42 nie Full HD? Pomijając jakieś wynalazki typu
    Medion i inne krzaki.

    > nie mają obecnie zastosowania przy formacie 16/9. Chyba ze ogladasz z
    > nosem przy ekranie.
    > O wiele lepiej kupic wiekszą przekątną a zrezygnować z FHD. I tak 98%
    > czasu bedziesz ogladal w SD jeszcze przez kilka lat.

    Sądze, że góra 2 lata i większość kraju będzie miała dvb-t w FHD.

    Poza tym nie ma sensu kupować TV nie FHD. Tym bardziej, że TV
    nie zmienia się co roku. Kupować w miarę najlepszy jaki
    jest dostępny na rynku aby starczył na jak najdłużej.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-12-10 06:55:44
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    bufi pisze:

    > A są na rynku 37 i 42 nie Full HD? Pomijając jakieś wynalazki typu
    > Medion i inne krzaki.

    > Sądze, że góra 2 lata i większość kraju będzie miała dvb-t w FHD.

    coś Ci się pomyliło, nie jestem pewien czy jakakolwiek tv przewiduje
    przesył obrazu fhd tylko 1080i.
    za 2 lata powinna działać tv w dbv-t ale nie wiem czy tam co kol wiek
    będzie w hd, a jak będzie to może ze dwa kanały.
    pewne jest jedno, będzie dużo lepiej jak jest teraz.

    > Poza tym nie ma sensu kupować TV nie FHD. Tym bardziej, że TV
    > nie zmienia się co roku. Kupować w miarę najlepszy jaki
    > jest dostępny na rynku aby starczył na jak najdłużej.

    z tym też się nie zgadzam.
    kupić dobrej marki w optymalnej cenie, technologia się zmienia
    i owszem, ale z np 5 lat okaże się, że jest niedostosowany
    do nowych technologii.
    popatrz na tych co kupowali 2,5 roku temu choćby na dvb-t.
    może to przesada, ale u nas nie potrafią planować.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 12, Gnome, Compiz-Fusion

  • 13. Data: 2009-12-10 09:10:39
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > A s na rynku 37 i 42 nie Full HD? Pomijaj c jakie wynalazki typu
    > Medion i inne krzaki.

    cała masa.

    > Sadze, ze gora 2 lata i wiekszosc kraju bedzie mia a dvb-t w FHD.

    stawiam zgrzewke piwa że nie bedzie ani jednego kanału w FHD za dwa
    lata obejmujacego caly kraj.

    > Poza tym nie ma sensu kupowa TV nie FHD. Tym bardziej, e TV
    > nie zmienia si co roku. Kupowa w miar najlepszy jaki
    > jest dost pny na rynku aby starczy na jak najd u ej.

    nka wchodzila kilka lat temu i mowiono, że to rewolucja. Minelo kupe
    czasu i ciagle jest kilka kanałów w naciaganych HD ready i nic wiecej.
    PEwnei za kilka lat torche sie poprawi ale i tak 85% bedziesz ogladal
    w SD, 10% w 720p a reszta to beda jakies przebłyski FHD w drozszych
    zagranicznych stacjach.

    TVP 10 lat męczy sie z wprowadzeniem 16/9.
    DVB-T ciagle sie opoznia, nikt nie potrafi sie dogadać.
    Kupowanie FHD 32" ktory nie bedzie wykorzystywany przynajmniej przez 5
    lat zamiast porządnego 42" do typowych zastosowan przecietnego Polaka
    to dla mnie na razie tylko przegrana z markietingiem i reklamami. Nie
    ma to wiekszego uzasadnienia.